time attendance

به اشتراک بگذارید!

دستگاه حضور و غیاب

تاریخچه پیدایش دستگاه‌های حضور و غیاب

در گذشته ورود و خروج پرسنل به صورت دستی ثبت می‌شد، که محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان با استفاده از این روش نارضایت‌های زیادی را به دنبال داشت. عدم نظارت دقیق بر کارکرد پرسنل، کاهش بهر‌ه‌وری و ایجاد هرج و مرج باعث شد تا وجود دستگاه حضور و غیاب ضروری شود. این دستگاه‌ها تردد پرسنل را با دقت بسیار بالایی ثبت می‌کنند و از خطاهای احتمالی جلوگیری می‌کنند.

بایدها و نبایدها خرید حضور و غیاب

۱۰ باید و نباید خرید دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب امروزه یکی از اساسی‌ترین اقلام مورد نیاز شرکت‌ها است، که باعث افزایش بهره وری و راندمان کاری در سازمان‌ها و مجموعه‌ها می‌شود. با استفاده از این تجهیزات مدیران و کارفرمایان می‌توانند به راحتی زمان ورود و خروج و میزان کارکرد و حضور کارکنان خود را کنترل کنند تا نظارت و مدیریت بهتری داشته باشند.

قیمت دستگاه حضور و غیاب از چه عواملی تاثیر می‌پذیرد؟

قیمت دستگاه حضور و غیاب به عوامل زیادی بستگی دارد، که هر یک از این عوامل می‌تواند هزینه‌های متفاوتی را برای مدیران سازمان‌ها به دنبال داشته باشند. هم‌چنین دستگاه‌های زیادی با قابلیت‌های متنوعی در این حوزه تولید و طراحی شده است. این دستگاه‌ها از روش‌های احراز هویت مختلفی برای شناسایی کاربران استفاده می‌کند، که می‌توانید براساس نیاز سازمان مناسب‌ترین دستگاه را انتخاب نمایید.

انتقال-اطلاعات-دستگاه-حضور-و-غیاب

انتقال اطلاعات دستگاه حضور و غیاب چگونه است؟

دستگاه حضور و غیاب، ورود و خروج پرسنل را با دقت و امنیت بسیار بالایی ثبت و ذخیره می‌کند. داده‌های مربوط به ورود و خروج کارمندان می‌تواند اطلاعات مفیدی را در جهت مدیریت بهتر و کارآمدتر در اختیار مدیران و کارفرمایان قرار دهد. اما انتقال این اطلاعات به چه صورتی انجام می‌شود؟ ما در این مقاله به طور کامل به صفر تا صد آموزش نصب این دستگاه‌ها، نحوه انتقال اطلاعات و ... پرداخته‌ایم.

انتقال-اطلاعات-دستگاه-حضور-و-غیاب-چگونه-است

بایدها و نبایدهای خرید دستگاه حضور و غیاب ارزان

همان‌طور که می‌دانید عوامل زیادی در انتخاب یک دستگاه حضور و غیاب نقش دارد. قیمت یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است، که در خرید و انتخاب این دستگاه‌ها موثر است، انتخاب دستگاهی مقرن به صرفه و متناسب با نیازتان از اهمیت زیادی برخوردار است. البته باید در نظر داشت که هزینه‌ای که صرف خرید این دستگاه می‌شود به نوعی سرمایه‌گذاری برای افزایش بهره‌وری و راندمان کاری در سازمان می‌باشد.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره ویزیبل لایت

تکنولوژی جدید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره visible light

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره visible light یکی از مدرن‌ترین و جدیدترین دستگاه‌هایی است، که عملیات مربوط به شناسایی و ثبت تردد کاربران را برایمان بسیار ساده و راحت می‌کند. این فناوری قادر است، تا به طور خودکار چهره افراد را در کم‌ترین زمان ممکن شناسایی و ثبت نماید. هم‌چنین قابلیت شناسایی افراد با پوشش ماسک و تغییرات ظاهری از دیگر ویژگی‌های این دستگاه به شمار می‌رود.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

معرفی بهترین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی تایگر

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی یکی از مطمئن‌ترین دستگاه‌هایی است، که از اسکن اثر انگشت افراد برای احراز هویت کاربران استفاده می‌کند. این دستگاه‌ها با بهره‌گیری از قدرتمندترین سنسور اثر انگشت نوری قادر به جمع آوری و پردازش تصاویر اثر انگشت کاربران می‌باشد. جلوگیری از تقلب در هنگام ثبت ورود و خروج کارمندان، جلوگیری از اتلاف وقت و ... از مزایای این دستگاه‌ها به شمار می‌رود.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

نکات مهم در انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

امروزه دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین دستگاه‌های بیومتریک می‌باشد. این دستگاه‌ها به بهبود نظم و امنیت در سازمان‌ها کمک زیادی می‌کند. اگر به دنبال یک دستگاه حضور و غیاب مناسب برای سازمان و مجموعه‌های خود هستید، اما با عملکرد و فاکتورهای خرید این دستگاه آشنایی ندارید، این مقاله می‌تواند ...

دستگاه حضور و غیاب اسکن کف دست

دستگاه حضور و غیاب اسکن کف دست در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

دستگاه حضور و غیاب اسکن کف دست یکی دیگر از دستگاه‌های بیومتریک است، که برای ثبت و شناسایی پرسنل استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها به قدری هوشمند و دقیق طراحی شده‌اند، که حتی اگر دست خود را به صورت زاویه دار، خمیده و کشیده به دستگاه نزدیک کنید، سنسور به خوبی قابلیت تطبیق‌پذیری دارد.

دستگاه حضور و غیاب کارتی

آیا استفاده از دستگاه حضور و غیاب کارتی در ادارات مناسب است؟

دستگاه حضور و غیاب کارتی یکی از رایج‌ترین دستگاه‌هایی است، که برای ثبت ورود و خروج پرسنل در سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه در سیستم‌های مدیریتی و مالی سازمان¬‌ها و شرکت¬‌ها نقش بسیار مهمی دارد و هر سازمانی می‌تواند بسته به تعداد پرسنل، نوع خدمات و گستردگی مجموعه خود از این دستگاه‌ها استفاده نمایند.

احراز هویت بیومتریک

هر آنچه که در خصوص فناوری احراز هویت بیومتریک لازم است که بدانید!

تمامی دستگاه هایی که برای تشخیص هویت یک فرد از اندام های ثابت و زنده مانند: عنبیه چشم و اثر انگشت که تغییر ناپذیر است استفاده میکنند ،دستگاه های بیومتریک گفته میشود.استفاده از دستگاه های بیومتریک موجب افزایش امنیت درمجموعه ها می‌شود

۵ نکته طلایی در خصوص حضور و غیاب کارکنان

یکی از دغدغه‌های مهم مدیران و کارفرمایان ثبت دقیق حضور و غیاب پرسنل می‌باشد. در گذشته این کار به روش‌های سنتی انجام می‌شد، که بسیار وقت‌گیر و زمان‌بر بود. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن این دستگاه‌ها به راحتی می‌توان عملکرد هر یک از پرسنل را ارزیابی کرد و اوقات کار آن‌ها را به صورت بهینه مدیریت کرد.

10 مزیت استفاده از دستگاه حضور و غیاب

۱۰ مزیت استفاده از دستگاه حضور و غیاب

خرید و استفاده از دستگاه های حضور و غیاب، علاوه بر اینکه باعث افزایش سود دهی و بهروری در سازمان‌ها می‌شود، به برقراری نظم و امنیت نیز کمک زیادی می‌کند. از مزایای استفاده از این دستگاه‌ها می‌توان به ثبت دقیق ورود و خروج پرسنل، محاسبه اضافه کاری، پرداخت به موقع حقوق و دستمزد پرسنل و ...

۵ دستگاه حضور و غیاب پرکاربرد و محبوب

امروزه دستگاه حضور و غیاب یکی از نیازهای اساسی و مهم سازمان‌ها و مجموعه‌ها است، که برای افزایش راندمان کاری و بالا بردن نظم و امنیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. ظرفیت، نوع تکنولوژی احراز هویت، خدمات پس از فروش و گارانتی از معیارهای مهمی هستند، که در میزان محبوبیت این دستگاه‌ها موثر است. در این مقاله ۵ تا از پرکاربردترین و محبوب‌ترین دستگاه‌های حضور و غیاب را معرفی کرده‌ایم تا ...

فاکتور‌های موثر در تعیین بهترین دستگاه حضور غیاب

فاکتورها و عوامل بسیار زیادی در انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب موثر هستند. به همین دلیل آشنایی کامل با نحوه عملکرد و مزایای هر یک از این دستگاه‌ها می‌تواند به شما در خرید مناسب‌ترین دستگاه حضور و غیاب، که بتوانند پاسخگوی همه‌ی نیازهایتان باشد، کمک زیادی کند. این عوامل شامل سرعت پردازش، امنیت اطلاعات و ...

نقش اساسی دستگاه حضورو غیاب در توسعه سازمانی

نقش اساسی دستگاه حضورو غیاب در توسعه سازمانی

دستگاه حضورو غیاب به عنوان اساسی‌ترین نیاز شرکت‌ها و سازمان‌ها، نقش بسیار مهمی را در توسعه و پشرفت مجموعه‌ها ایفا می‌کند. این دستگاه‌ها علاوه بر ثبت دقیق رفت و آمد و محاسبه دقیق حقوق و دستمزد پرسنل و کارکنان، باعث می‌شود تا در وقت و هزینه‌های شرکت هم صرفه جویی نماییم.

نقد و بررسی دستگاه حضور و غیاب T-38784

نقد و بررسی دستگاه حضور و غیاب T-38784

دستگاه حضور و غیاب T-38784 جزو یکی از دستگاه‌های محبوب تایگر است، که قابلیت ثبت ۳ هزار چهره، ۴ هزار اثر انگشت، ۱۰۰ هزار تردد و ثبت ۱۰ هزار کارت را دارا می‌باشد. با توجه به ظرفیت بالایی که این دستگاه دارد گزینه بسیار مناسبی برای شرکت ها و سازمان ها با تعداد پرسنل بالا به شمار می‌رود.

نقد و بررسی دستگاه حضور و غیاب T-88411

دستگاه حضور و غیاب تایگر T-88411 با قابلیت ثبت ۸۰۰ چهره، یکی از کارآمدترین دستگاه‌ها برای تشخیص و احراز هویت از طریق اسکن صورت می‌باشد. با استفاده از این مدل دستگاه حضور غیاب، دیگر نیازی به تماس مستقیم با دستگاه، برای ثبت تردد و ورود و خروج خود نخواهید داشت.

نقد و بررسی دستگاه حضور و غیاب T-98710

از دستگاه حضور و غیاب T-98710 به عنوان راهکاری برای ثبت دقیق ورود و خروج، برای نظارت دقیق‌تر بر عملکرد پرسنل در سازمان‌ها، مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه‌های حضور و غیاب روش‌های احزاز هویت مختلفی را مانند اثر انگشت، چهره، کارت و رمز در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

نقد و بررسی دستگاه حضور غیاب T-38762

نقد و بررسی دستگاه حضور غیاب T-38762

دستگاه حضور غیاب تایگر به عنوان یک سیستم امنیتی و حفاظتی نقش بسیار مهمی در سازمان‌ها و شرکت‌ها دارند. دستگاه حضور غیاب تایگر T-38762 با قابلیت‌ها و ویژگی‌های زیادی که دارد از تمامی روش‌های احراز هویت پشتیبانی می‌کند.

نقد و بررسی دستگاه حضور و غیاب T-98511

نقد و بررسی دستگاه حضور و غیاب T-98511

دستگاه حضور و غیاب T-98511 جزو یکی از محصولات قدرتمند و با کیفیت شرکت تایگر است، که قابلیت های بسیار زیاد را در خود جای داده است. ظرفیت ثبت ۵۰۰ چهره، ۱۰۰۰ پسورد (رمز عبور)، ۱۰۰۰ کارت بدون تماس و ذخیره سازی ۱۵۰.۰۰۰ تردد این دستگاه را به یکی از کاربردی دستگاه‌ها در این حوزه تبدیل کرده است.

نقد و بررسی دستگاه حضور و غیاب t-38775

نقد و بررسی دستگاه حضور و غیاب T-38775

دستگاه حضور و غیاب ۳۸۷۷۵-T یکی دیگر از دستگاه های حضور و غیاب تایگر است، که امکانات و قابلیت‌های زیادی دارد. قابلیت ثبت ۲۰۰۰ چهره، ۳۰۰۰ اثر انگشت، ۳۰۰۰ کارت و ۱۰۰.۰۰۰ تردد، این دستگاه رو به یکی از کارآمدترین و بهترین دستگاه‌ها در این حوزه تبدیل کرده است. این دستگاه یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ به شمار می‌رود. این مقاله برای آشنایی بیشتر با این دستگاه ...

نقد و بررسی دستگاه حضور و غیاب T-38785

نقد و بررسی دستگاه حضور و غیاب T-38785

دستگاه حضور و غیاب T-38785 یکی از دستگاه‌های همه فن حریف تایگر می‌باشد، که قایلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی دارد. این دستگاه دارای ظرفیت ثبت ۶۰۰ کف دست، ۲۰۰۰ اثر انگشت، ۱۰.۰۰۰ کارت، ۱۰۰.۰۰۰ تردد و تشخیص ۱۲۰۰ چهره می‌باشد، که برای هر کسب و کاری مناسب است. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه ...

نقد و بررسی دستگاه حضور و غیاب 38774-T

نقد و بررسی دستگاه حضور و غیاب ۳۸۷۷۴-T

دستگاه حضور و غیاب T-38774 یکی از دستگاه‌های مقرون به صرفه و کاربردی تایگر است، که دارای ظرفیت ثبت ۲۰۰ چهره، ۵۰۰ اثر انگشت، ۵۰۰ کارت، ۵۰۰ رمز (پسورد) و ۵۰.۰۰۰ تردد می‌باشد. سرعت تشخیص کم‌تر از ۱ ثانیه یکی ازمهم‌ترین قابلیت‌هایی است، که باعث محبوبیت زیاد این دستگاه شده است.

نقد و بررسی دستگاه حضور و غیاب T-98761

دستگاه حضور و غیاب T-98761یکی دیگر از دستگاه‌های کاربردی تایگر است، که مجهز به تکنولوژی visible light می‌باشد. این دستگاه دارای ظرفیت ثبت ۵۰۰ اثر انگشت، ۵۰۰ کارت و ۱۰۰ چهره می‌باشد، که گزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ای برای شرکت‌ها و سازمان کوچک تا متوسط به شمار می‌رود.

در خرید دستگاه حضور و غیاب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در خرید دستگاه حضور و غیاب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در خرید دستگاه حضور و غیاب عوامل بسیار زیادی می‌توانند نقش داشته باشند. اما قبل از هر چیزی بهتر است هدف و نیازهای سازمان خورد را بررسی کنید، تا بتوانید دستگاهی کارآمد و مناسب را خریداری نمایید. اگر شما هم به فکر خرید یک دستگاه حضور و غیاب مناسب هستید مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنم، چرا که ما در این مقاله به مهم‌ترین نکاتی که در خرید این دستگاه‌ها اهمیت دارد، پرداخته‌ایم.

عوامل موثر در قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. همه ما به خوبی از اهمیت وجود این دستگاه‌ها در سازمان‌ها با خبر هستیم. اما عواملی مانند کیفیت دوربین، الگوریتم‌های شناسایی چهره، ظرفیت دستگاه، سرعت و دقت دستگاه در شناسایی کاربران و ... در قیمت این دستگاه‌ها نقش دارند. ما در این مقاله به بررسی نکاتی که در قیمت این دستگاه‌ها نقش دارند، پرداخته‌ایم تا...

راه‌های تشخیص بهترین دستگاه حضور و غیاب

برای تشخیص بهترین دستگاه حضور و غیاب نکات زیادی را باید در نظر بگیرید، این دستگاه‌ها این امکان را به شما می‌دهند تا با دقت بسیار بالایی بر ورود و خروج پرسنل خود نظارت داشته باشید. هم‌چنین کارایی افراد را به صورت چشمگیری افزایش می‌دهند و باعث ایجاد نظم و انضباط در سازمان‌ها می‌شود. اما عوامل زیادی در انتخاب بهترین دستگاه ساعت زنی تاثیرگذار است. در این مقاله به...

جامع‌ترین راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب

در این مقاله قصد داریم تا جامع‌ترین راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب را در اختیارتان بگذاریم، تا با استفاده از آن بتوانید خریدی پر سود و مطمئن داشته باشید. این دستگاه‌ها اطلاعاتی مانند ساعات شروع و پایان شیفت کاری، زمان استراحت و صرف غذا، اضافه کاری، مرخصی و... مربوط به هر یک از کارمندان را ثبت و ذخیره می‌کنند و در اختیار مدیران و بخش منابع انسانی قرار می‌دهند.

عوامل موثر در قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی به عوامل مختلفی بستگی دارد، سنسور اثر انگشت به کار رفته در دستگاه، ظرفیت، پشتیبانی از باتری و ... از فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت این دستگاه‌ها می‌باشد. این دستگاه‌ها با توجه به نیازهای کسب و کارها در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلفی طراحی شده‌اند. این مقاله می‌تواند به آشنایی بیشتر شما با این دستگاه‌ها و عوامل تاثیرگذار در قیمت آن‌ها کمک زیادی نماید.

فاکتورهای موثر در قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

فاکتورهای موثر در قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره تحت تاثیر عوامل زیادی قرار دارد و یکی از چالش‌هایی است، که در هنگام خرید این دستگاه‌ها با آن رو به رو هستید. با استفاده از این دستگاه‌ها می‌توانید به سطوح بالاتری از امنیت و بهره‌وری دست پیدا کنید. در این مقاله به مهم‌ترین عواملی که در قیمت این دستگاه‌ها نقش دارند، پرداخته‌ایم تا ...

سوالات متداول مربوط به خرید دستگاه حضور و غیاب

سوالات متداول مربوط به خرید دستگاه حضور و غیاب

ممکن است سوالات زیادی در خرید دستگاه حضور و غیاب برای شما پیش بیاید. اما بسیاری از افراد تصور می‌کنند، که ردیابی پرسنل صرفا برای ثبت ورود و خروج کارکنان می‌باشد، اما در حقیقت فرآیند حضور و غیاب، می‌تواند در هر حوزه‌ای از کسب و کار شما تاثیرگذار باشد. همچنین به کارفرمایان اجازه می‌دهد تا نظارت بیش‌تری بر کارکنان خود داشته باشند و آن‌ها را در افزایش بهره وری و سودآوری هدایت کنند.

مزایای دستگاه حضور و غیاب مولتی بیومتریک

مزایای دستگاه حضور و غیاب مولتی بیومتریک

دستگاه حضور و غیاب یکی از الزامات مهم و ضروری در سازمان‌ها و شرکت‌ها است. در گذشته استفاده از فناوری بیومتریک تنها برای کسب و کارها و مشاغل بسیار حساس استفاده می‌شد. اما امروزه استفاده از این تکنولوژی به صورت فزآینده‌ای در کسب و کارهای مختلفی استفاده می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا به مزایای این دستگاه‌ها بپردازیم تا ...

مشاوره دستگاه حضور و غیاب