فهرست مطالب

نکات مهم در انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره اگر در شما دنبال آن هستید که دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره را خریداری کنید، اما نمی‎دانید قیمت دستگاه حضور و غیاب با تشخیص چهره چقدر است و یا با فاکتورهای خرید دستگاه حضور و غیاب آشنایی ندارید، می‎توانید از این مطلب به عنوان منبعی برای دستیابی به اطلاعات مدنظر خود بهره ببرید.

دستگاه حضور و غیاب با تشخیص چهره چیست؟

در ابتدا، باید درباره دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره بیشتر بدانیم. امروزه به‌‌دلیل وجود بیماری‌‎های همه‎گیری همچون کرونا، افزایش تعداد کارکنان ادارات و کارخانه‎جات، افزایش ساعت کاری و… رهبران شرکت‎‌ها با چالش‌هایی همچون بررسی ساعات حضور و غیاب کارکنان در محیط کار دست‎ و‎ پنجه نرم می‎کنند. به ‎همین ‎منظور، ما تمام سعی خود را کرده‌‎ایم، این مشکلات و چالش‎‌ها را برای شرکت‌ها کاهش دهیم و به ساخت دستگاه‎ تشخیص چهره و فروش دستگاه حضور و غیاب پرداخته‌ایم.
شما به عنوان یک مدیر کاردان و منظم می‎توانید از این دستگاه به منظور برآورد میزان تردد کارکنان خود در محیط‍‌های کاری استفاده کنید، دقت این دستگاه حدود ۹۹% است. به همین خاطر هیچگونه امکان تخطی در زمان ورود و خروج وجود ندارد، یا اصطلاحا دور زدن دستگاه ساعت زنی تشخیص چهره وجود ندارد.

 نحوه عملکرد سیستم حضور و غیاب با تشخیص چهره در اماکن شلوغ

دستگاه تشخیص چهره از روش‌های مختلفی استفاده می‎کند که این روش‌‎ها در اماکن شلوغ هم پاسخگوی نیازهای کاربران هستند، از جمله روش‌های مورد استفاده سیستم حضور و غیاب با تشخیص چهره می‎توان به موارد ذیل اشاره کرد:

کنترل بیومتریک

کنترل بیومتریک که به اندازه‎گیری ویژگی‌ها و مشخصات صورت هر فرد اطلاق می‎شود، امکان هرگونه خطای احتمالی را حتی در اماکن شلوغ برای تشخیص چهره افراد کاهش می‎دهد، به‎همین‎دلیل، امکان هک دستگاه حضور و غیاب با تشخیص چهره به طرز فوق‎العاده‌‎ای کاهش می‎‎یابد.

استفاده از دوربین‌های IP

این دوربین‌ها برای ثبت اطلاعات دقیق صورت افراد کارایی دارند، آن‌ها از الگوریتم‎‌های مختلفی همچون الگوریتم رایانه‌‌‎ای و ماشینی استفاده می‌کنند و سیستم پیچیده‎تری برای تشخیص چهره افراد مخصوصا در اماکن شلوغ دارند.

سیستم‌های کنترل چهره در درب ادارات

این روش به ثبت چهره افراد در محیط‌‎های کنترل شده می‎پردازد، سپس داده‎‌‌های ثبت شده را در مرکز نگهداری می‎کند. و از آن‌‌ها برای مقایسه و بررسی ورود و خروج کارکنان حتی در محیط‌های شلوغ استفاده می‎کند.

قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

قیمت خرید دستگاه تشخیص چهره با توجه به ویژگی‌‌ها و خصوصیات دستگاهی که تمایل به خرید آن دارید، متفاوت است. به‎ عنوان ‎مثال قیمت سیستم حضور و غیاب با تشخیص چهره ایرانی با قیمت محصول هندی آن متفاوت است، البته کارکردها و مزایایی که هر دستگاه دارد، در قیمت خرید دستگاه تغییراتی ایجاد می‎کند. هرچه کیفیت محصول بهتر باشد و قابلیت‌های بیشتری را پشتیبانی کند، در مقایسه با محصولات دیگر قیمتی بیشتر و گران‌تر دارد.

حتما به این نکته توجه کنید: قبل از خرید دستگاه حضور و غیاب تصمیم بگیرید که قیمت یا کارکرد محصول برای شما در اولویت قرار دارد، پس از آن که اولویت خود را معین کردید، می‎توانید نسبت به خرید محصول موردنظر خود تصمیم گیری کنید.

 مزایای استفاده از سیستم تشخیص چهره

مزایای استفاده از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره سیستم تشخیص چهره به بهبود ایمنی و افزایش امنیت مشاغل مختلف خصوصی و دولتی کمک می‎کند. در پاراگراف‎های فوق شما را با دستگاه تشخیص چهره، و نحوه کارایی آن آشنا کردیم، حالا زمان آن رسیده که به مزایای بهره‎مندی از سیستم حضور و غیاب با تشخیص چهره بپردازیم:

– سیستم تشخیص چهره در محل کار منجر به افزایش امنیت محیط می‎شود. زمانی که سیستم به بررسی ورود و خروج کارکنان اقدام می‎کند، بدین صورت امکان ورود یا خروج افرادی به جز کارکنان در محیط کار کاهش می‎یابد و بر ورود و خروج‎ها نظارت بیشتری اعمال می‎شود.

– سیستم تشخیص چهره در کمترین زمان ممکن به بررسی افراد برای ورود یا خروج از محیط کار می‎پردازد. با کمک این دستگاه کارکنان می‎توانند در کمترین زمان ممکن و با رعایت پروتکل‎های بهداشتی به محیط کار وارد یا از آن خارج شوند.

– این سیستم بدون نیاز به هیچگونه کارمند یا دستگاه هوشمندی و به تنهایی می‎تواند، ساعت و میزان ورود و خروج کارکنان، در یک روز کاری را محاسبه کند.

– امروزه به‎واسطه همه‎گیری ویروس کرونا، به تاثیر گسترش بیماری‌های عفونی، ویروسی و… پی برده‎‌‎ایم. خوشبختانه، سیستم تشخیص چهره به هیچگونه تماس انسانی برای لمس دستگاه نیاز ندارد که این مسئله در شرایط فعلی بسیار آرامش‎ دهنده است.

شما به عنوان یک مدیرعامل شرکت بزرگ و یا کوچک می‎توانید در شرایط چالش‎زایی همچون همه‎گیری ویروس کووید ۱۹ از این سیستم به منظور افزایش کنترل و مدیریت بهتر کارکنان، افزایش امنیت محیط کار و کارکنان، بهبود بهداشت محیط و بهبود وضعیت شغلی کارکنان و سازمان بهره ببرید.

نتیجه گیری و جمع بندی

در آخر، حالا که با ویژگی‌های کلی این دستگاه‌ها آشنا شده‎‌اید، احتمالا سوالاتی درباره هک دستگاه حضور و غیاب، تاریخچه و ساخت دستگاه تشخیص چهره و… دارید. شما عزیزان برای دستیابی به لیست قیمت دستگاه تشخیص چهره و یافتن پاسخ سوالات خود می‎توانید به «سایت تایگرتکو» مراجعه کنید، و یا با شماره ۰۲۱۴۱۵۲۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید تا مشاوره رایگان از متخصصان فروش تایگر دریافت کنید.