فهرست مطالب

 

 

اهمیت حفظ اطلاعات، به خصوص اطلاعات مالی و اداری در شرکت‌ها بر کسی پوشیده نیست. دستگاه‌ حضور و غیاب از جمله تجهیزات مهم شرکت هاست که اطلاعات تردد پرسنل را جمع آوری می‌کند و با از دست رفتن یا آسیب دیدن اطلاعات تردد پرسنل می‌تواند مشکلات بزرگ و بعضاً قضایی، برای شرکت‌ها بوجود آورد.

لذا همیشه پشتیبانی و خدمات پس از فروش دستگاه حضور و غیاب بایستی حتما توسط خود شرکت سازنده یا زیر نظر شرکت سازنده اصلی ارائه شود تا در قبال حفظ و مراقبت اطلاعات اطمینان خاطر حاصل شود.

متاسفانه اخیراً برخی از فروشگاه ها اقدام به واردات کالای قاچاق و فروش دستگاه‌های حضور و غیاب “مشابه اصلی” کرده‌اند که به دلیل کیفیت پایین سنسورهای تشخیص انگشت یا چهره و پردازنده‌های ذخیره اطلاعات، موجب از دست رفتن بخشی از اطلاعات یا انتقال پیدا نکردن به نرم افزار حضور و غیاب می‌شود.

با توجه به اینکه این دستگاه ها “مشابه اصلی” هستند، پردازندهای بسیار ضعیف دارند و خدمات پشتیبانی شرکت تولید کننده اصلی را شامل نمی‌شوند و اینکه هیچ راهی برای بازیابی اطلاعات ندارند و از آنجا که عمدتاً تولید چین و از مراجع غیررسمی وارد کشور می‌شوند هیچ شرکتی مسئولیتی در قبال اطلاعات از دست رفته ندارد.

این دستگاه‌های مشابه اصلی که با قیمت‌های نزدیک به قیمت کالای اصلی به فروش می‌رسد را می‌توان به سادگی تشخیص داد.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، در قاب پشت این محصول، صراحتا ذکر شده که این دستگاه قابلیت فروش و استفاده فقط در کشور چین را دارد. که حتی ممکن است این عبارت با برچسبی پوشانده شود که می توان به سادگی به جدا کردن برچسب پشت دستگاه، از این امر مطمئن شد.

لذا مشتریان عزیز دقت داشته باشید در صورت خرید این محصولات به دلیل عدم وجود خدمات پشتیبانی معتبر و رسمی، دچار مشکلات متعدد و جبران ناپذیری در بازیابی اطلاعات و انتقال اطلاعات خود خواهند شد.

#کالای_اصلی_بخریم!

#در_حفظ_اطلاعات_ریسک_نکنیم!