فهرست مطالب

دستگاه‌ کنترل دسترسی امروزه یکی از نیازهای اساسی در مراکز امنیتی و پرتردد به شمار می‌رود. این دستگاه‌ها به عنوان یک تصمیم گیرنده در سازمان‌ها، میزان دسترسی افراد به بخش‌های مختلف یک شرکت را مشخص می‌کنند.

دستگاه کنترل دسترسی تایگر T-11341، به دلیل قیمت بسیار مناسب و کاربردی آن، به یکی از محبوب‌ترین دستگاه کنترل دسترسی در بین مشتریان تبدیل شده است.

دستگاه کنترل دسترسی که بتواند در هر شرایط آب و هوایی قادر به کار کردن باشد، شاید مهم‌ترین فاکتور در خرید این دستگاه نباشد، اما نکته قابل توجهی است، که بسته به نوع کار و شرایط فیزیکی محل قرار گیری دستگاه، باید مورد بررسی قرار دهید.

در داخل این دستگاه از یک نوع رزین بسیار قوی استفاده شده، که گواهی IP65 را برای ما به ارمغان می‌آورد. هم‌چنین ساختار مقاوم در برابر آب و گرد و غبار استفاده از این دستگاه را در هر شرایطی برای کاربران فراهم می‌کند.

درجه حفاظت بین المللی IP65 چیست؟

درجه حفاظت بین المللی International Protection Rating و یا به اختصار IP، یک استاندارد بین المللی برای تعیین درجه حفاظتی وسایل الکترونیکی در مقابل عوامل خارجی است. دو رقمی که بعد از IP قرار دارد، به ترتیب نشان دهنده درجه حفاظت در مقابل نفوذ اجسام جامد و درجه حفاظت در مقابل ورود مایعات است.

عدد ۶ نشان دهنده این است، که قسمت‌های متحرک و یا برق دار داخل دستگاه به طور کامل در برابر ورود اجسام خارجی محافظت شده است و به هیچ عنوان گرد و غبار به داخل دستگاه وارد نمی‌شود. هم‌چنین عدد ۵ به این منظور است، که پاشیده شدن آب از هر جهت با فشار کم در عملکرد دستگاه هیچ اختلالی به وجود نمی‌آورد.

ویژگی‌های دستگاه اکسس کنترل

دستگاه کنترل دسترسی T11341

کیفیت ساخت

این دستگاه اکسس کنترل با ابعاد ۶.۲cm * 18.5cm * 4.1cm  (طول*عرض*ضخامت)  دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک فشرده شده و سیلیکون می‌باشد، که این دستگاه را بسیار مقاوم و مستحکم می‎‌کند و برای نصب این دستگاه هیچ محدودیتی به وجود نمی‌آورد. چرا که با توجه به قابلیت ضدآب بودن، حتی در محیط‌های خارجی هم قابل استفاده می‌باشد.

به طور کلی دستگاه کنترل دسترسی T-11341، دستگاهی مقرون به صرفه با کارایی بالا است، که بر اساس نوع نیاز شما بسیار کاربردی خواهد بود، طراحی این دستگاه بسیار کم حجم و ظریف بوده، و برای فضاهای باریک بسیار مناسب است.

محتویات داخل بسته دستگاه اکسس کنترل شامل یک پایه، پیچ و متعلقات مربوط به نصب دستگاه روی دیوار و یک آداپتور برای اتصال دستگاه به برق می‌باشد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش این دستگاه با کیفیت وضوح تصویر  ۶۴ * ۱۲۸ OLED و صفحه کلید به کار رفته با ابعاد ۳ * ۵ باعث جلوه و کارایی بیشتر دستگاه می‌شود.

سنسور اثر انگشت

ممکن است در استفاده از اثر انگشت‌ با مشکلات امنیتی مواجه شویم، بطوریکه می‌توان با استفاده از وسایل کمکی مانند لاتکس، سیلسکون، عکاسی دیجیتال و…  اثر انگشت را به راحتی جعل نمود.

یکی از دلایلی که باعث محبوبیت بیشتر این دستگاه کنترل دسترسی شده، تکنولوژی استفاده شده در این سنسور است. تکنولوژی Silk ID امکان جعل در این دستگاه‌ها را به صفر میرساند و باعث افزایش ضریب امنیت در سازمان‌ها می‌شود.

هم‌چنین سنسور اثر انگشت در این دستگاه از نوع نوری و ضدخش بوده، و با سرعت بسیار بالایی در کسری از ثانیه قادر به شناسایی اثر انگشت افراد می‌باشد.

منبع تغذیه

ولتاژ تغذیه این دستگاه ۱۲ ولت است، که توسط یک آداپتور به راحتی به پشت دستگاه متصل می‌شود و برق مورد نیاز این دستگاه را فراهم می‌کند.

پروتکل‌های ارتباطی

USB

دستگاه اکسس کنترل T-11341 با انواع پورت‌های USB سازگاری دارد و زمانی که تعداد زیادی تگ و کارت برای تعریف کردن داشته باشیم، می‌توان از پورت USB برای آپلود و ذخیره آن‌ها در دستگاه استفاده نمود.

TCP/IP

هم‌چنین می‌توانید از پورت TCP/IP برای برقراری ارتباط میان دستگاه با نرم افزارها بهره ببرید. و به راحتی LOG ها ( ساعت‌های ورود و خروج دقیق یک شخص) را به کامپیوتر انتقال دهید.

رابط کاربری RS232/485

RS232 و RS485 یکی دیگر از پروتکل‌های استاندارد سریالی است، که از آن‌ها برای اتصال ریدرهای جانبی به دستگاه کنترل دسترسی استفاده می‌شود.

از RS485 برای ریدرهایی با برد ۱۰۰ متر استفاده می‌شود، به این معناست که ریدرهای جانبی می‌توانند تا فاصله ۱۰۰ متری بدون هیچ نویز و اختلالی دیتاها را به دستگاه اکسس کنترل ارسال کنند.

Wiegand input&output

ارتباط بین کنترلرها و ریدرهای RFID ، توسط این پروتکل انجام می‌شود. این پروتکل شامل سه سیم ارتباطی D0، D1 و GND  می‌باشد.

ظرفیت دستگاه کنترل دسترسی T-11341

دستگاه اکسس کنترل T-11341 یک از قدرتمندترین دستگاه‌های کنترل دسترسی مبتنی بر اثر انگشت می‌باشد، که قابلیت ثبت ۳ هزار اثر انگشت، ۱۰ هزار کارت RFID و ۱۰۰ هزار تردد را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. و استفاده از این دستگاه را در مراکز و سازمان‌های متوسط تا بزرگ ممکن می‌کند.

خروجی این دستگاه می‌تواند به سنسور درب و انواع قفل‌های مقابل برقی، قفل‌های شفتی و مگنتی متصل شود. هم‌چنین دمای عملیاتی این دستگاه بین ۱۰- الی ۵۰ درجه سانتی گراد می‌باشد.

Door Sensor & Bell

اتصال سنسور درب این امکان را به شما می‌دهد، تا از باز شدن به زور درب‌ها توسط اشخاص متفرقه مطلع شوید.

این سنسور از دو قسمت موازی تشکیل شده و هنگامی که شخصی در را باز کند، مدار بین این دو قسمت موازی، قطع شده و باعث عملکرد زنگ هشدار می‌شود.

Exit Button

Exit Button یا دکمه خروج، که در دو نوع حرارتی و کلیدی در بازار موجود می‌باشد و برای باز و بسته کردن درب‌ها از داخل اتاق قابل استفاده خواهد بود.

Alarm

از طریق اتصال به خروجی آلارم، در صورتی که فردی به طور اشتباهی رمزی را وارد نماید، باعث به صدا درآمدن  آلارم  می‌شود و شما را مطلع می‌کند.

دستگاه اکسس کنترل تایگر

دستگاه اکسس کنترل T11341

تایگر به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در این حوزه طیف گسترده‌ای از خدمات و محصولات کنترل دسترسی، دستگاه‌های حضور و غیاب، گیت‌های بازرسی و فلزیاب ارائه می‌دهد.

خرید مناسب و با کیفیت از منابع مطمئن و قابل اطمینان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این شرکت به عنوان یک شرکت صاحب صلاحیت و با در اختیار داشتن مدیران و کارشناسان مجرب، در طی سالیان متمادی موجب رضایت‌مندی زیاد مشتریان شده است.

شرکت تایگر طی بیش از دو دهه سوابق حرفه‌ای با استفاده از مدیریتی سیستماتیک و ساختار سازمانی منسجم و پویا هم‌چنین بهره‌گیری از تخصص‌های مدیریتی و فنی به روز، در زمینه دستگاه‌های کنترل بازرسی و حضور و غیاب، توانسته حضور موثری داشته باشد.

ما در این مقاله به بررسی دقیق دستگاه کنترل دسترسی T-11341 پرداخته‌ایم، تا شما را در مسیر انتخاب مناسب‌ترین محصول یاری کرده باشیم. جهت آشنایی با سایر محصولات تایگر و اطلاعات بیشتر، می‌توانید به سایت www.tigerteco.com مراجعه نمایید.