تایگر نماینده‌ی تحسین‌شده و برتر شرکت zkteco در سال 2023

جشن سالیانه ZKteco رویدادی است، که هرساله با حضور نمایندگان، مشتریان و همکاران ZKteco و برای تقدیر از همه افرادی که در موفقیت شرکت نقش داشته‌اند، برگزار می‌شود. این رویداد فرصتی است که در آن از دستاوردها، ابتکارات و محصولات جدید رونمایی می‌کنند و در مورد استراتژی‌های آتی و رویکردهای جدید در سال آینده به بحث می‌پردازند.

تایگر پس از تلاش و همکاری مستمر در عرضه محصولات متنوع و با کیفیت و پس از کسب عنوان بهترین فروشنده محصولات در خاورمیانه، در جشن سالیانه شرکت ZKteco در 24 اکتبر 2023 مصادف با 2 آبان 1402 در شهر شِنزِن چین حضور پیدا کرد و توانست جایزه سریع‌ترین رشد نمایندگان فروش برند ZKteco را کسب نماید، و از شرکت تایگر به عنوان نماینده‌ی تحسین‌شده و برتر سال 2023 در میان سایر نمایندگان این شرکت در کل جهان یاد شد.

تایگر نماینده‌ی تحسین‌شده و برتر شرکت ZKTeco در سال 2023

درواقع شرکت تایگر، پس از گذشت 5 سال و با توجه به میزان فروش محصولات و خدمات ارزنده‌ای که در این سال‌ها ارائه کرده است، توانسته مفتخر به دریافت جایزه سریع‌ترین رشد نمایندگان فرروش برند ZKteco شود. این لوح تقدیر توسط رئیس و مدیرعامل شرکت ZKteco آقای John Che به مدیریت محترم شرکت تایگر جناب آقای مهدی وفایی تقدیم شد و بابت عملکرد وی از او تقدیر به عمل آمد.

در این رویداد جلسات و مذاکراتی مابین جناب آقای وفایی و مدیرکل شرکت ZKteco به منظور تحقیق و توسعه بازار هدف در کشور ایران و عرضه‌ی محصولات و راهکارهای سخت افزاری و نرم‌افزاری جدید در بازار داخلی ایران برگزار و در خصوص پیش‌برد اهداف، دستاوردها و برنامه‌های سال آینده به بحث پرداخته شد. هم‌چنین در پایان، جناب آقای وفایی ضمن آرزوی موفقیت بیش‌تر برای شرکت ZKteco، برای همکاری بیش‌تر با این شرکت ابراز امیدواری کرد.

تایگر نماینده انحصاری خدمات پس از فروش ZKteco

شرکت تایگر با تجربه‌ی بیش از 26 سال و به عنوان تنها نماینده‌ی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش ZKteco در ایران، توانسته به یکی از شرکت‌های معتبر و فعال در حوزه تولید و عرضه‌ی محصولات نرم‌افزاری و سخت افزاری نظیر سیستم‌های کنترل تردد، بازرسی و حضور و غیاب تبدیل شود. تایگر با بیش از 128 نمایندگی فعال و 9469 کاربر همواره سعی در ارائه بهترین محصولات و راهکارها، مطابق با جدیدترین تکنولوژی‌ها و استانداردهای روز دنیا را داشته و دارد.

تایگر با امکان شخصی‌سازی و بومی‌سازی محصولات سخت افزاری و نرم افزاری خود در زمینه کنترل تردد، امنیت و بازرسی توانسته طیف وسیعی از مشتریان با سلایق و نیازهای مختلف را به خود جلب کند. درواقع تلاش مستمر نیروهای متخصص و مجرب و برخورداری از مشتریان بسیاری در سازمان‌های بزرگ و کوچک نظیر سازمان‌های دولتی، بانک‌ها، سازمان‌های اینترنتی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های خودروسازی، آژانس‌های هواپیمایی، گروه‌های صنعتی و… می‌تواند گویای این حقیقت باشد.

هم‌چنین ارائه راهکارهای جامع و پایدار، پشتیبانی و خدمات پس از فروش قوی و تولید محصولات متنوع و با کیفیت از مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی تایگر به شمار می‌روند. به عبارت دیگر، بخش فنی و پشتیبانی یکی از نقاط قوت این مجموعه است، که با در اختیار داشتن کادر فنی حرفه‌ای و ارائه یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش بر روی تمامی محصولات خود توانسته لقب مشتری مداری را به خود اختصاص دهد. به طور کلی تایگر با ارئه محصولات و راهکارهای متنوع در حوزه حضور و غیاب، کنترل تردد و بازرسی می‌تواند به نیازهای امنیتی و مدیریتی کسب و کار شما به خوبی پاسخ دهد و رضایت حداکثری مصرف کنندگان و مشتریان را کسب کند. 

نگاهی به شرکت zkteco

شرکت ZKteco از سال 1998 تلاش خود را در زمینه تحقیق و توسعه الگوریتم‌های شناسایی چهره و فناوری‌های تشخیص اثر انگشت آغاز و در سال 2007 به صورت رسمی فعالیت خود را با ورود به بازار بین المللی شروع کرد. در حال حاضر این شرکت یکی از شرکت‌های معتبر جهانی در زمینه سیستم‌های حضور و غیاب، کنترل تردد، سیستم‌های امنیتی و تجهیزات بیومتریک می‌باشد که محصولات متنوعی و بسیار زیادی را در این حوزه طراحی و تولید کرده‌اند.

درواقع اگر شما تا به حال برای خرید دستگاهی مانند دستگاه حضور و غیاب در بازار یا حتی اینترنت جستجو کرده باشید، قطعا متوجه خواهید شد که متنوع‌ترین و پرفروش‌ترین این محصولات متعلق به شرکت ZKteco است. چرا که این شرکت با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع توانسته سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد.

امروزه شرکت zkteco در سراسر جهان بیش از 3800 کارمند دارد و بیش از 1100 نفر در زمینه تحقیق و توسعه‌ی این شرکت در حال فعالیت هستند. دفاتر اصلی این شرکت در Dongguan و Xiamen واقع شده است و افراد بسیاری در 6 قاره جهان نمایندگی رسمی این شرکت را بر عهده دارند. ارائه فناوری‌های پیشرو و برتر در حوزه امنیت و احراز هویت بیومتریک، طراحی و تولید محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزیت‌هایی است، که باعث محبوبیت و شهرت بالای این شرکت شده است.

معرفی شرکت ZKTeco

گزارش ویدیویی از جشن 2023 شرکت ZKTeco

پخش ویدیو

مراکز فعالیت شرکت ZKteco

همانطور که اشاره کردیم، شرکت ZKteco یکی از شناخته شده‌ترین کمپانی‌هایی است که در زمینه تولید و توسعه دستگاه‌های کنترل تردد، تجهیزات امنیتی و سیستم‌های بیومتریک فعالیت می‌کند و مدت‌ها است که توانسته در عرصه رقابت با برندهای اروپایی و آمریکایی به عنوان یکی از پر فروش‌ترین این محصولات در صدر فهرست جهانی قرار بگیرد.

زد کی یک شرکت معتبر بین‌المللی است که دارای نمایندگی‌های فعال در کشورهای مختلف دنیا می‌باشد و کم‌تر شرکت مشابهی توان رقابت با محصولات این کمپانی را دارد. این شرکت دارای مراکز تحقیق و توسعه، طراحی و نوآوری مختلفی است که از مهم‌ترین آن می‌توان به:

  • سیلیکون ولی
  • اروپا
  • کره جنوبی
  • دالیان
  • شنزن
  • هانگژو
  • شیامن