نمایشگاه اینترسک (Intersec) با حضور شرکت ZkTeco

نمایشگاه اینترسک (intersec) یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های  امنیت و ایمنی است، که به مدت سه روز از ۲۷ الی ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ در شهر دبی برگزار خواهد گردید. و تایگر به عنوان تنها نماینده انحصاری خدمات پس از فروش Zkteco در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. برای آشنایی بیش‌تر شما عزیزان قصد داریم تا به معرفی این نمایشگاه و اهداف برگزاری آن بپردازیم.

تایگر با تجربه‌ی بیش از ۲۵ سال در زمینه تولید و عرضه‌ی محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کنترل تردد و بازرسی، به افتخاراتی از جمله یکی از برترین نمایندگان شرکت ZKTeco در منطقه خاورمیانه دست یابد و توانسته نقش موثری در توسعه و بهبود کسب و کارها در ایران داشته باشد.

معرفی نمایشگاه Intersec

کشور امارات، یکی از کشورهایی است که به عنوان مرکز مهمی برای برگزاری انواع نمایشگاه‌ها شناخته می‌شود. سالانه نمایشگاه‌های متعددی در حوزه‌های گوناگونی در شهر دبی برگزار می‌شوند، که یکی از آن‌ها، نمایشگاه اینترسک می‌باشد.

نمایشگاه ایمنی و امنیت دبی تحت عنوان Intersec، یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌هایی است که هر ساله در شهر دبی کشور امارات متحده عربی، برگزار می‌شود. این نمایشگاه بین المللی میزبان بزرگ‌ترین و مطرح‌ترین شرکت‌هایی است، که با حضور در آن از آخرین فناوری و محصولات خود در زمینه امنیت تجاری، امنیت اطلاعات، آتش نشانی، ایمنی، امنیت داخلی، پلیسی و… رونمایی می‌کنند.

معرفی نمایشگاه Intersec

این نمایشگاه هر ساله در روزها و ماه‌های معینی برگزار می‌شود، امسال نیز به رسم هر سال شهر دبی از تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۳ به مدت ۳ روز پذیرای بیست و چهارمین نمایشگاه اینترسک می‌باشد و از بازدیدکنندگان مختلفی از سرتاسر دنیا برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل می‌آورد. محل برگزاری این نمایشگاه در مرکز نمایشگاهی و همایش‌های دبی Dubai World Trad، می‌باشد، که از لحاظ موقعیت جغرافیایی در منطقه تجاری دبی در خیابان شیخ زاید قرار دارد.

این نمایشگاه با داشتن موقعیتی بی نظیر و فضایی با ۱۲ سالن و ۵۱۰۰۰ متر مربع مساحت، آماده پذیرایی از صدها شرکت فعال در این صنعت می‌باشد. هم‌چنین علاوه بر تاکسی، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مکان ایستگاه world trade centre است که دسترسی این مکان را برای کاربران حمل و نقل عمومی بسیار ساده و راحت می‌کند.

آدرس غرفه تایگر :  Hall: Trade Centre Arena Stand No.I11

اهداف نمایشگاه Intersec

این نمایشگاه یکی از مهم‌ترین رویدادهایی است که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند و با تجربه در زمینه تجهیزات ایمنی، امنیتی و پلیسی برگزار می‌شود و یک فرصت طلایی برای شرکت‌های فعال در این حوزه به حساب می‌آید.

به عبارت دیگر تعداد بالای بازدیدکنندگان این فرصت را برای فعالان در این صنعت به وجود می‌آورد تا ارتباطات و تجارت خود را بیش از پیش گسترش دهند و با توجه به روند تقاضای بازارها فعالیت‌های آتی خود را به سوی رشد و ارتقا در این صنعت هدایت کنند. اما اهداف کلی از برگزاری نمایشگاه بین المللی اینترسک عبارتند از:

  • به کارگیری جدیدترین فناوری‌های روز جهان با هدف تسهیل و تسریع در جهت ارائه خدمات
  • بروزرسانی، توسعه و ارتقای تجهیزات ایمنی و امنیتی
  • فرهنگ‌سازی در جهت استفاده از تجهیزات ایمنی و امنیتی به منظور کاهش حوادث
  • شکوفایی و رونق اقتصادی و ایجاد زمینه‌های اشتغال بیش‌تر
  • ایجاد فرصت برای رشد و تبادل اطلاعات و نظرات
  • سازماندهی فعالان در این حوزه با هدف استانداردسازی تجهیزات
  • حمایت از مخترعین و فعالین در این صنعت
  • ایجاد فرصت برای معرفی و فروش محصولات خود در عرصه جهانی

دلایل اهمیت نمایشگاه Intersec چیست؟

  • حضور افراد مهمی که در حوزه امنیتی و ایمنی فعالیت می‌کنند
  • حضور رسانه‌های خبری مهم از سرتاسر دنیا
  • برگزاری جلسات سخنرانی‌ها و سمینارهای مختلف توسط شرکت‌های مطرح و متخصصین در این حوزه
  • ایجاد زمینه‌ای برای کسب فرصت‌های بیش‌تر در تجارت
  • حضور بازدیدکنندگان مختلف از ۱۰۸ کشور دنیا
  • بازدید از بیش از ۱۰.۰۰۰ محصول با کیفیت و با قیمت‌های رقابتی
  • انتخاب و خرید بهترین محصول متناسب با نیازهای امنیتی و ایمنی خود
  • قدم گذاشتن در عرصه بین المللی می‌تواند شانسی بزرگ برای مدیران و صاحبان مشاغل باشد
  • شناخت برندها و شرکت‌ها مختلف در صنعت ایمنی و امنیت

مخاطبین نمایشگاه Intersec چه کسانی هستند؟

  • تولید کنندگانی که در زمینه صادرات و واردات تجهیزات ایمنی و امنیت فعالیت می‌کنند، مهم‌ترین افراد و گروه‌هایی هستند، که در این نمایشگاه حضور دارند، اما به طور کلی افراد و شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه عبارتند از:

    • کاربران و مشتریان
    • توزیع‌کنندگان و عمده‌فروشان
    • تولیدکنندگان
    • صادرکنندگان و واردکنندگان
    • فراهم‌کنندگان خدمات

محصولات موجود در نمایشگاه Intersec

به طور کلی آسیا، آفریقا، اروپا و آمریکا ۴۳ درصد از بازدیدکنندگان این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند و ۵۷ درصد دیگر آن شامل امارات متحده عربی، خاورمیانه و آفریقای شمالی است. هم‌چنین در این نمایشگاه، محصولات متنوعی در حوزه‌های مختلفی در معرض نمایش قرار داده می‌شوند، محصولاتی در حوزه‌های مانند:

امنیت تجاری و محیطی

امنیت تجاری و محیطی دومین بخش بزرگ این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند، که ۱۵ شرکت از ۲۰ غرفه‌دار برتر در آن حضور دارند. این بخش می‌تواند تا حد زیادی نیازهای کاربران را در ارائه محصولات و راه‌حل‌های امنیتی مانند پروتکل‌های کنترل دسترسی، موانع حفاظتی، نگهبانی و ... برآورده نماید. محصولات ارائه شده عبارتند از: سیستم‌های احراز هویت بیومتریک، سیستم‌های مانیتورینگ، بولارد، گیت‌های کنترل تردد، تجهیزات هشدار دهنده، دوربین‌های مداربسته و ...

امنیت داخلی

این بخش به محصولات و راه‌حل‌های امنیت داخلی، فرودگاه‌ها و امنیت هوانوردی اختصاص دارد. محصولات ارائه شده در intersec عبارتند از: تجهیزات بازرسی، وسایل نقلیه زرهی، هواپیماهای بدون سرنشین و ...

آتش نشانی و نجات

این بخش یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی از متخصصان آتش‌نشانی است، که از آخرین فناوری‌های آتش نشانی، بهترین استانداردها و شیوه‌های بین المللی رونمایی می‌کنند. محصولات ارائه شده در این بخش عبارتند از: تجهیزات آتش نشانی، تجهیزات نجات، تجهیزات تخلیه، سیستم‌های هشدار و...

ایمنی و سلامت

بخش ایمنی به ۳ بخش، ایمنی بهداشت، بهداشت و ایمنی صنعتی، بهداشت و ایمنی جامعه تقسیم می‌شود، که از محصولات متنوعی در این حوزه رونمایی می‌کنند.

امنیت اطلاعات

آزمایشگاه امنیت سایبری که در Intersec 2022 راه‌اندازی شد، میزبان کارشناسان، متخصصان و مشاوران بسیار حرفه‌ای و مجرب در این حوزه بود. این بخش از نمایشگاه با ارائه بهترین راه‌حل‌ها و شیوه‌ها امنیتی در این زمینه می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای کاربران باشد.

    شماره تماس شما