تجهیزات کنترل تردد خودرو

تجهیزات کنترل تردد خودرو

آیا تجهیزات کنترل تردد خودرو باعث برقراری امنیت سازمان ها می شود؟

آیا مایل هستید در ۲۴ ساعت شبانه روز ورود و خروج خودروها را در پارکینگ سازمان، مجتمع مسکونی و یا کارخانه خود مدیریت کنید؟ آیا هزینه پرداخت حقوق نگهبان‌های گیت‌ها در شیفت‌های مختلف بار مالی زیادی به شما تحمیل می کند؟ در این مطلب پیشنهادی عالی برای شما داریم.؟

آنتن برد بلند UHF چیست و در سیستم کنترل ‌تردد خودرو چه کابردی دارد؟

آنتن برد بلند UHF یک نوع ریدر محسوب می‌شود که تگ و یا کارت‌های RFID را می‌خواند. از این ریدر، در راه‌اندازی سیستم اتوماسیون پارکینگ مجتمع‌ها، مال‌ها و سازمان‌ها کاربرد زیادی دارد. آنتن برد بلند جز پایه‌ای و مهم سیستم کنترل تردد و اتوماسیون پارکینگ محسوب می‌شود.

راهنمای جامع برای شناخت ریدر رومیزی Mifare

به دستگاهی که اطلاعات کارت‌های مایفر را می‌خواند، ریدر رومیزی mifare گفته می‌شود، عمده‌ترین نوع ریدر مایفر، مدل رومیزی آن است که به دسکتاپ ریدر نیز معروف است. ریدر‌ رومیزی Mifare شامل دو نوع رومیزی (دسکتاپ) و دیواری هستند که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

با کاربردهای شگفت انگیز تگ شیشه ای uhf در کنترل تردد خودرو آشنا شوید

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که تگ شیشه ای uhf چیست و در سیستم کنترل تردد خودرو چه کاربردی دارد؟ یا قیمت تگ uhf چقدر است؟ ما در این مقاله به بررسی تمامی سوالات در ذهن شما پرداخته ایم تا به شما در انتخاب تگ برچسبی خوب کمک کرده باشیم.

گیت کنترل تردد خودرو چیست؟

امروزه گیت کنترل تردد خودرو در همه جا برای کنترل تردد راحت تر وسائل نقلیه مختلف بکار گرفته می‌شود.با استفاده از این دستگاه ها شما میتوانید تمام رفت و آمد های افراد یک مجموعه را کنترل کنید.در این مقاله سعی داریم شما را با  جدیدترین تجهیزات حوزه گیت کنترل تردد آشنا کنیم

دلایل استفاده از دوربین پلاک خوان

دوربین پلاک خوان یکی از بهترین روش‌های موجود برای تشخیص پلاک است، که به امنیت مجموعه‌ها و پارکینگ‌ها کمک زیادی می‌کند. این دوربین‌ها با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا می‌توانند تا از فاصله ۱۰ متری، در هر شرایط آب و هوایی، کاراکترهای تصاویر پلاک را شناسایی و ثبت نماید.