فهرست مطالب

آیا تا به حال به لزوم وجود یه دستگاه حضور و غیاب در محل کارتان فکر کرده‌اید! در گذشته ثبت گزارشات دستی و محاسبه آن‌ها وقت و هزینه بسیار زیادی را از پرسنل می‌گرفت. اما امروزه انواع کارت، تگ و روش‌های بیومتریک ثبت تردد و گزارش‌گیری را بسیار ساده‌تر کرده است.

دستگاه حضور غیاب تایگر T-38762 یکی از دستگاه‌های پرطرفدار، که برای شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک تا متوسط بسیار کاربردی است. هم‌چنین انواع ترددها شامل ورود و خروج، ماموریت‌ها و مرخصی‌های روزانه و ساعتی، به صورت دقیق روی این دستگاه‌ها ثبت می‌شود و گزارشات دقیقی از عملکرد پرسنل را در اختیار کارفرمایان قرار می‌دهد.

ویژگی ظاهری دستگاه حضور غیاب T38762:

دستگاه حضور و غیاب تایگر T38762

دستگاه ساعت زنی تایگر T-38762 با ابعاد ۱۰.۴cm*16cm*3.6cm (طول *عرض*ضخامت) و طراحی ظریف به همراه منو سخنگوی فارسی، کارکردن با این دستگاه را بسیار راحت‌تر و ملموس‌تر می‌کند.

محتویات داخل بسته دستگاه اکسس کنترل شامل یک پایه، پیچ و متعلقات مربوط به نصب دستگاه روی دیوار و یک آداپتور برای اتصال دستگاه به برق می‌باشد.

دوربین

دستگاه حضور غیاب T-38762 دارای دوربین بسیار حرفه‌ای است، که می‌تواند در کم‌ترین زمان ممکن چهره افراد را شناسایی کند و از ثبت چهره تکراری جلوگیری نماید.

همچنین توانایی تصویر برداری با کیفیت و وضوح بالا در شب و مکان‌های تاریک، با استفاده از سیستم هوشمند مادون قرمز از دیگر مزایای این دستگاه به شمار می‌رود، که قادر به شناسایی و تایید چهره در کسری از ثانیه می‌باشد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی ۲.۸ اینچی (TFT) و صفحه کلید تعبیه شده آن، جلوه بسیار زیبا به همراه کاربری آسان، در عین حال کاربردی نظر مشتریان زیادی را به خود جلب می‌کند.

منبع تغذیه

دستگاه‌ حضور غیاب T38762 نیازمند یک ولتاژ ۱۲ ولتی است، که توسط یک آداپتور به راحتی به پشت دستگاه متصل می‌شود و برق مورد نیاز این دستگاه را فراهم می‌کند.

پروتکل ارتباطی  TCP/IP, USB-Host, WiFi

قابلیت اتصال به WIFI از دیگر خصوصیات این دستگاه است، که امکان انتقال اطلاعات و گزارشات مربوط به ترددها و ریز عملکرد پرسنل را به دستگاه دیگری به صورت آنلاین فراهم ‌می‌کند.

دستگاه اکسس کنترل T-38762 با انواع پورت‌های USB سازگاری دارد و زمانی که تعداد زیادی تگ و کارت برای تعریف کردن داشته باشیم، می‌توان از پورت USB برای آپلود و ذخیره آن‌ها در دستگاه استفاده نمود.

هم‌چنین می‌توانید از پورت TCP/IP برای برقراری ارتباط میان دستگاه با نرم افزارها بهره ببرید. و به راحتی LOG ها ( ساعت‌های ورود و خروج دقیق یک شخص) را به کامپیوتر انتقال دهید.

قابلیت‌های دستگاه کنترل دسترسی

اگر در مجموعه شما کار فیزیکی انجام می‌شود و اثر انگشت کارمندانتان تحت شعاع این کار قرار می‌گیرد، استفاده از چهره بیشتر از اثر انگشت به کارتان می‌آید.

یکی از مزایای دستگاه حضور غیاب T38762 این است که، تمامی روش های احراز هویت اعم از ثبت رمز، اثر انگشت، چهره و کارت‌های RFID را در خود جای داده است و دست شما را در انتخاب هر کدام از این روش‌ها برای تشخیص و شناسایی باز می‌گذارد.

همان‌طور که اشاره کردیم، این دستگاه قابلیت ثبت ۵۰۰ اثر انگشت، ۱۰۰۰ کارت، ۱۰۰۰ رمز و  ۵۰ هزار تردد را دارد. هم‌چنین این دستگاه به انواع قفل‌های برقی و راهبندها متصل می‌شوند و بعد از شناسایی و تایید، امکان تردد را به افراد می‌دهد.

با استفاده از این دستگاه امکان ثبت و رهگیری موقعیت جغرافیایی پرسنل و در نتیجه محاسبه کارکرد افرادی که در بخش‌هایی مثل بازریابی، حمل و نقل و… مشغول به کار هستند، به همراه گزارشات ویژه عملکرد آن‌ها، در دسترس خواهد بود.

قابلیت‌های استاندارد

Automatic Status Switch

با استفاده از این سویچ می‌توانید وضعیت و ورود و خروج، ماموریت، مرخصی و… مشخص نمود.

Self-Service Query

DST

برای صرفه جویی در زمان این ویژگی بسیار کاربردی است. با استفاده از DST می‌توانید تعیین کنید تا در چه ساعت‌هایی از شبانه روز درب‌ها به طور اتوماتیک قفل یا باز شوند.

Exit button

Exit Button یا دکمه خروج، در دو نوع حرارتی و کلیدی در بازار موجود است. و برای باز و بسته کردن درب‌ها از داخل اتاق قابل استفاده خواهند بود.

کلید خروجی، کار رله دستگاه‌ را انجام می‌دهد، یعنی با زدن این دکه ارتباط جریان ۱۲ ولت برای مدت چند ثانیه قطع شده، و درب باز می‌شود.

Door Sensor

اتصال سنسور درب این امکان را به شما می‌دهد، تا از باز شدن به زور درب‌ها توسط اشخاص متفرقه مطلع شوید.

این سنسور از دو قسمت موازی تشکیل شده و هنگامی که شخصی در را باز کند، مدار بین این دو قسمت موازی، قطع شده و باعث عملکرد زنگ هشدار می‌شود.

T9 Input

 

۹digit user ID

با استفاده از این قابلیت استاندارد، می‌توانید یک شناسه کاربری ۹ رقمی به هر فرد اختصاص دهید.

Built-in Battery

این دستگاه در هنگام قطعی برق قادر است همچنان پر قدرت به کار خود ادامه دهد، زیرا این دستگاه حضور غیاب دارای باتری داخلی بوده. هم‌چنین محافظ این دستگاه به قدری هوشمند تعبیه شده است، که می‌تواند پس از شارژ کامل، برق اضافی را جهت طول عمر بیشتر باتری قطع نماید.

Multiple Verify Mode

این دستگاه تمامی روش‌های احراز هویت مانند کارت، رمز، اثر انگشت و … را پشتیبانی می‌کند. با توجه به همین قابلیت، دست کاربر را برای انتخاب مناسب‌ترین روش برای تشخیص و شناسایی باز می‌گذارد.

External Bell

از دستگاه کنترل دسترسی می‌توانید به عنوان زنگ درب هم استفاده نمایید، اگر این پورت را به یک زنگی متصل کنید، به راحتی می‌توانید با فشردن این دکمه اجازه ورود و خروج داشته باشید.

هم‌چنین دمای عملیاتی این دستگاه بین ۰ تا ۴۵ درجه سانتی‌گراد و رطوبت عملیاتی آن بین ۸۰% الی ۲۰% می‌باشد.

دستگاه حضور غیاب تایگر

دستگاه حضور غیاب تایگر

شرکت تایگر با تدبیر هوشمندانه مدیران خود و اتکا به شیوه‌های نوین با هدف حمایت از تولید ملی و اقتصاد کشور، اقدام به تولید دستگاه‌های حضور غیاب، کنترل دسترسی و… نموده است.

هم‌چنین مدیران تایگر با به کارگیری اصول علمی و اجرایی اثر بخش، هم‌چنین استفاده از نیروهای مجرب و کارآزموده با تلاش مستمر و موثر، کسب رضایت مشتریان را در اولویت کارهای خود قرار داده است.

به خاطر داشته باشید، خدمات پس از فروش و گارانتی یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است، که در هنگام خرید محصول باید به آن توجه نمود. قبل از اقدام به خرید دستگاه حضور غیاب اطلاعات کاملی از خدمات، دوره‌های پشتیبانی و سابقه حضور شرکت در بازار را کسب نمایید، تا خرید مطمئن‌تری را تجربه کنید.

شرکت تایگر با سابقه بیش از ۲۵ سال، با ارئه ۱۲ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش توانسته تندیس مشتری‌مداری کشوری را دریافت کند و خود را به عنوان مجموعه‌ای کیفیت‌گرا و مشتری‌مدار معرفی نمایید.

امیدواریم که در این مقاله به شما در مسیر انتخاب بهترین دستگاه و خرید آن کمک کرده باشیم. هم‌چنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در سایت www.tigerteco.om با کارشناسان ما در ارتباط باشید.