فهرست مطالب

اکسس کنترل به مجوعه ساز و کارهای امنیتی گفته می‌شود، که زمان و تعداد دسترسی افراد به یک مکان خاص را مشخص می‌کند، هم‌چنین اهمیت وجود دستگاه‌های کنترل دسترسی در امنیت سازمان‌ها بر کسی پوشیده نیست.

دستگاه کنترل دسترسی T-38312 به عنوان یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های تایگر، عملکرد بی نظیری را با الگوریتم پیشرفته و هوشمند، برای کنترل دقیق ترددها در اماکن حساس، ارائه می‌دهد.

دستگاه‌های کنترل دسترسی به عنوان یک تکنیک امنیتی با هدف افزایش سطح اطمینان در شرکت‌ها و سازمان‌ها، نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. این دستگاه با توجه به قیمت بسیار مناسب و طراحی زیبا، باعث جلب نظر مخاطبان زیادی شده است، که در ادامه به نقد و بررسی دقیق این مدل از دستگاه اکسس کنترل می‌پردازیم.

دستگاه کنترل دسترسی T-38312

ویژگی ظاهری دستگاه کنترل دسترسی تایگر T38312

ابعاد

ظاهر زیبا و کاربر پسند دستگاه کنترل دسترسی T-38312 با ابعاد ۱۵.۸cm* 7.8cm*1.9cm (طول*عرض*ذخامت) بسیار کم حجم و سبک می‌باشد، که برای نصب این دستگاه هیچ محدودیتی نخواهیم داشت.

سنسور اثر انگشت

سنسور اثر انگشت به کار رفته در این دستگاه در دو نوع SILK ID و BIO ID در بازار موجود است و سریعترین الگوریتم تطبیق اثر انگشت را، با کارایی و کیفیت بالا بدون کمترین درصد خطا، در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به طور کلی تکنولوژی SILK ID به نسبت BIO ID از قدرت و سطح امنیت بیشتری برخوردار است، در تکنولوژی Silk ID به هیچ‌عنوان امکان جعل، با استفاده از وسایل کمکی مانند لاتکس، سیلسکون، عکاسی دیجیتال و… وجود ندارد و به افزایش ضریب امنیت در سازمان‌ها کمک می‌کند.

 صفحه نمایش

نکته بارز این دستگاه صفحه نمایش لمسی و رنگی، ۲.۴ اینچی آن است، که وضوح تصویر بسیار خوبی دارد و از تراکم پیکسلی خوبی برخوردار است، که علاوه بر کاربری آسان، در عین حال کاربردی نظر مشتریان زیادی را به خود جلب می‌کند.

منبع تغذیه

دستگاه‌ حضور غیاب T38312 نیازمند یک ولتاژ ۱۲ ولتی است، که توسط یک آداپتور به راحتی به پشت دستگاه متصل می‌شود و برق مورد نیاز این دستگاه را فراهم می‌کند.

پروتکل ارتباطی  TCP/IP, USB-Host, WiFi

قابلیت اتصال به WIFI از دیگر خصوصیات این دستگاه است، که امکان انتقال اطلاعات و گزارشات مربوط به ترددها و ریز عملکرد پرسنل را به دستگاه دیگری به صورت آنلاین فراهم ‌می‌کند.

دستگاه اکسس کنترل T-38312 با انواع پورت‌های USB سازگاری دارد و زمانی که تعداد زیادی تگ و کارت برای تعریف کردن داشته باشیم، می‌توان از پورت USB برای آپلود و ذخیره آن‌ها در دستگاه استفاده نمود.

هم‌چنین می‌توانید از پورت TCP/IP برای برقراری ارتباط میان دستگاه با نرم افزارها بهره ببرید.

رابط کاربری RS232/485

RS232 و RS485 یکی دیگر از پروتکل استانداردهای سریالی است، که از آن برای اتصال ریدرهای جانبی به دستگاه کنترل دسترسی استفاده می‌شود.

از RS485 برای ریدر هایی با برد ۱۰۰ متر استفاده می‌شود، به این معناست که ریدرهای جانبی می‌توانند تا فاصله ۱۰۰ متری بدون هیچ‌گونه نویز و اختلالی دیتاها را به دستگاه اکسس کنترل ارسال کنند.

قابلیت های دستگاه کنترل دسترسی

دستگاه حضور و غیاب T-38312 یکی از دستگاه‌های پر قدرت این شرکت به شمار می‌رود،که ظرفیت ثبت، ۳ هزار اثر انگشت، ۵ هزار کارت و ۱۰۰ هزار تردد را دارا می‌باشد. با توجه به ظرفیت بالایی که دارد، از این دستگاه در بیمارستان‌ها، شرکت‌ها، سازمان‌های دولتی و مکان‌های پرتردد می‌توان استفاده نمود.

هم‌چنین دمای عملیاتی این دستگاه بین ۰ تا ۴۵ درجه سانتی‌گراد و رطوبت عملیاتی آن بین ۸۰% الی ۲۰% می‌باشد.

قابلیت‌های استاندارد

۳rd Party Electric Lock

این قابلیت این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانیم دستگاه را به تمامی قفل‌های مگنت و برقی متصل کنیم.

Door Sensor

اتصال سنسور درب این امکان را به شما می‌دهد، تا از باز شدن به زور درب‌ها توسط اشخاص متفرقه مطلع شوید.

این سنسور از دو قسمت موازی تشکیل شده و هنگامی که شخصی در را باز کند، مدار بین این دو قسمت موازی، قطع شده و باعث عملکرد زنگ هشدار می‌شود.

Exit Button

Exit Button یا دکمه خروج، در دو نوع حرارتی و کلیدی در بازار موجود است. و برای باز و بسته کردن درب‌ها از داخل اتاق قابل استفاده خواهد بود.

کلید خروجی، کار رله دستگاه‌ را انجام می‌دهد، یعنی با زدن این دکه ارتباط جریان ۱۲ ولت برای مدت چند ثانیه قطع شده، و درب باز می‌شود.

 

ویژگی‌های دستگاه کنترل دسترسی

 

Automatic Status Switch

با استفاده از این سویچ می‌توانید وضعیت و ورود و خروج، ماموریت، مرخصی و… مشخص نمود.

DST

Record query

T9 input

برای صرفه جویی در وقت و زمان از این قابلیت می‌توانید برای افزایش سرعت وارد کردن و جستجو راحت‌تر، کدها استفاده نمایید.

۱۴ digit user ID

با استفاده از این قابلیت استاندارد، می‌توان یک شناسه کاربری ۱۴ رقمی به هر فرد اختصاص دهید.

Anti-passback

یک اقدام امنیتی است، که هدف آن، جلوگیری از استفاده متوالی افراد از یک کارت دسترسی و یا جلوگیری از استفاده چندین نفر از یک کارت می‌باشد. همچنین از ترددهای نامناسب و سوء استفاده کاربران جلوگیری می‌کند.

Scheduled-Bell

از دستگاه کنترل دسترسی می‌توانید به عنوان زنگ درب هم استفاده نمایید، اگر این پورت را به یک زنگ متصل کنید، به راحتی می‌توانید با فشردن این دکمه، اجازه ورود و خروج داشته باشید.

Printer(Optional)

با استفاده از این قابلیت می‌توانید پرینت کاملی از گزارشات مربوط به ثبت ورود و خروج کارکنان و پرسنل خود، در اختیار داشته باشید.

دستگاه کنترل دسترسی تایگر

دستگاه اکسس کنترل T38312

شرکت تایگر با سابقه درخشان ۲۵ ساله تمامی تلاش خود را کرده است، تا با به خدمت گرفتن فناوری روز دنیا در راستای رشد و توسعه‌ی امنیت اماکن و درگاه‌‌ها، گامی موثر بردارد و با جلب اعتماد مشتریان بتواند جایگاه خود را در بین مشتریان حفظ نماید.

تایگر با هدف ارائه خدمات فروش و پس از فروش با توجه به نیاز مشتری اقدام به تولید محصولات با کیفیت و ممتاز نموده است.

دستگاه کنترل دسترسی T-38312 تایگر یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب این شرکت می‌باشد، که در کنار کاربری آسان و ظاهر کاربرپسند قابلیت‌های زیادی در اختیار خریداران خود می‌گذارد، که سبب رضایتمندی زیاد آن‌ها شده است.

هدف نهایی اکسس کنترل، افزایش امنیت در مراکز و سازمان‌ها می‌باشد، که موجب حفظ سرمایه و افزایش بهره‌وری می‌شود.

هم‌چنین جهت کسب اطلاعات بیشتر، خرید و بهره‌مندی از مشاوره رایگان با مراجعه به قسمت تماس با ما در سایت www.tigerteco.com با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.