فهرست مطالب

در بعضی از مراکز مانند بیمارستان‌ها و کارخانه‌های مواد غذایی و… رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است. هم‌چنین در دوران پاندمی کرونا به دلیل ضرورت رعایت بیشتر مسائل بهداشتی، و به حداقل رساندن تماس افراد با سطوح آلوده یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ی این روزها به شمار می‌رود.

هم‌چنین ممکن است بسته به نوع کاری که انجام می‌دهید، مجبور باشید تا تمام روز را با ماسک و دستکش کار کنید، به عنوان مثال کار با مواد شیمیایی و یا موادی که موجب آسیب رساندن به پوست دست شما می‌شود. از این رو به نظر می‌رسد برای ثبت ورود و خروج پرسنل و کارکنان با مشکل مواجه شویم.

دستگاه حضور و غیاب T-88411 به عنوان یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین محصولات تایگر، که با بهره‌مندی از تکنولوژی Visible light مطابق با الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی، بهترین راهکار، برای حل این مشکلات می‌باشد.

دستگاه حضور و غیاب T88411

این دستگاه بر خلاف سایر دستگاه‌های حضور غیاب، که با تمامی روش‌های احراز هویت سازگار است، فقط از قابلیت ثبت چهره پشتیبانی می‌کند، و اساس کار خود را در تشخیص چهره افراد، بدون کمترین درصد خطا و در کوتاه‌ترین زمان ممکن قرار داده است.

در این دستگاه‌ زاویه خوانش چهره‌ی کاربران از ۱۵ درجه به ۳۰ درجه ارتقا یافته است و این امکان را به کاربران می‌دهد، تا هنگام ثبت چهره، اگر بیشتر از ۱۵ درجه تغییر زاویه داشته باشند، هیچ مشکلی در شناسایی افراد به وجود نمی‌آورد.

این دستگاه به راحتی می‌تواند تا فاصله ۳ متری، در کسری از ثانیه چهره افراد را حتی با پوشش ماسک و یا هر گونه تغییرات ظاهری شناسایی و ثبت کند.

برای آشنایی بیشتر در خصوص تکنولوژی visible light می‌توانید مقاله مربوط به این بخش را مطالعه فرمایید.

ویژگی‌های دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب T-88411 با ابعاد استاندارد ۱۰cm * 10cm * 2.3cm  (طول * عرض * ضخامت) بسیار سبک بوده، و به راحتی در هر قسمت از محیط مد نظر شما، نصب و قابل استفاده می‌باشد.

این دستگاه بر خلاف طراحی ساده و ظریف، بسیار مقاوم و کاربردی بوده و منوی سخنگوی فارسی، کارایی این دستگاه را بیشتر می‌کند.

محتویات داخل بسته دستگاه حضور غیاب شامل یک پایه، پیچ و رول پلاک جهت نصب دستگاه روی دیوار و یک آداپتور برای اتصال دستگاه به برق می‌باشد.

دوربین

دوربین به کار رفته در این دستگاه مطابق با الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی، در شناسایی چهره افراد با تغییرات ظاهری هیچ محدودیتی ایجاد نمی‌کند. تکنیک تشخیص چهره  visible light  می‌تواند کمک عمده‌ای به ارتقا امنیت تردد در سازمان‌ها و کسب ‌و کارها کند، و برای بکارگیری در محیط‌های پرتردد و شلوغ بسیار ایده آل است، همچنین قابلیت ضد جعل این تکنیک، کمک شایانی به بالا بردن ضریب اطمینان سیستم‌های حضور و غیاب کرده است.

همچنین توانایی تصویر برداری با کیفیت و وضوح بالا در شب و مکان‌های تاریک با استفاده از سیستم هوشمند مادون قرمز از دیگر مزایای این دستگاه به شمار می‌رود، که قادر به شناسایی و تایید چهره افراد در کسری از ثانیه می‌باشد و از ثبت چهره تکراری جلوگیری می‌کند.

صفحه نمایش

صفحه نمايش رنگي و لمسی این دستگاه، با ابعاد ۲.۸ اینچی، قادر به نمایش تصاویر با وضوح  ۷۶۸*۱۰۲۴ پیکسل می‌باشد، که تصاوير با کیفیت‌تری را در اختیار شما قرار مي‌دهد.

منبع تغذیه

دستگاه‌ حضور غیاب T88411 نیازمند یک ولتاژ ۵ ولتی است، که توسط یک آداپتور به راحتی به پشت دستگاه متصل می‌شود و برق مورد نیاز این دستگاه را تامین می‌کند.

پروتکل ارتباطی WiFi

قابلیت اتصال به WIFI از دیگر خصوصیات این دستگاه است، که امکان انتقال اطلاعات و گزارشات مربوط به ترددها و ریز عملکرد پرسنل را به دستگاه دیگری بدون نیاز به پورت شبکه، به صورت آنلاین فراهم ‌می‌کند.

ظرفیت دستگاه حضور و غیاب T88411

دستگاه حضور و غیاب T88411

قابلیت ثبت ۸۰۰ چهره از طریق اسکن اسکلت بندی صورت و کدگذاری فاصله اجزای صورت کاربر و امکان ثبت ۱۵۰.۰۰۰ تردد، این دستگاه را به یکی از کاربردی‌ترین روش تشخیص هویت افراد تبدیل کرده است.

دستگاه حضور و غیاب T88411 از سیستم عامل لینکوس پشتیبانی می‌کند، و دما عملیاتی آن بین ۰ تا ۴۵ درجه سانتی گراد و رطوبت استانداد آن ۱۰ الی ۹۰ درصد می‌باشد.

هم‌چنین امکان تعریف admin از دیگر خصوصیات این دستگاه ‌است، تا از دسترسی افراد متفرقه به منو دستگاه جلوگیری شود. تا شخصی نتواند بدون اجازه فردی را حذف و اضافه کند و یا هر تغییر دیگری را اعمال کند.

قابلیت‌های استاندار دستگاه حضور و غیاب

ADMS

adms یا push این امکان را فراهم می‌کند تا دستگاه را به نرم‌افزار متصل کنید، و اطلاعات جدید مربوط به ورود و خروج کارمندان و زمان دقیق عبور و مرور آن‌ها به طور خودکار به نرم‌افزار دستگاه حضور و غیاب منتقل شود. این امر باعث می‌شود تا ترافیک شبکه به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند.

T9 Input

با استفاده از این قابلیت استاندارد، می‌توانید یک شناسه کاربری ۹ رقمی برای هر فرد اختصاص دهید.

DST

 ۹digit user ID

با استفاده از این قابلیت استاندارد، می‌توانید یک شناسه کاربری ۹ رقمی به هر فرد اختصاص دهید.

Work Code

کد پرسنلی متعلق به هر کاربر، که برای هر فرد منحصر به فرد است.

Self-service Query

Schedule Bell

از دستگاه کنترل دسترسی می‌توانید به عنوان زنگ درب هم استفاده کنید، اگر این پورت را به یک زنگ متصل کنید، به راحتی با فشردن این دکمه می‌توانید اجازه ورود و خروج داشته باشید.

Automatic Status Switch

با استفاده از این سویچ می‌توانید وضعیت و ورود و خروج، ماموریت، مرخصی و… مشخص نمود.

دستگاه حضور و غیاب تایگر

مدیران و کارفرمایان همواره به دنبال راهی آسان برای ثبت دقیق ورود و خروج کارمندان خود هستند، تا با آن‌ها دچار مشکل و تعارض نشوند. هم‌چنین در تلاش هستند، تا هزینه‌های سربار سازمان را کاهش دهند و مدیریت بهتری در این امور داشته باشند.

دستگاه‌های حضور و غیاب به عنوان روشی کارآمد، نظارت دقیق‌تری از عملکرد پرسنل و کارمندان نسبت به گذشته، در اختیار مدیران قرار می‌دهد.

شرکت تایگر با بیش از دو دهه فعالیت خود در زمینه، دستگاه‌های حضور و غیاب، کنترل دسترسی، انواع گیت‌های بازرسی و فلزیاب توانسته محصولات به روز و منحصر به فردی را تولید و عرضه نماید.

تلاش جهت گسترش حضور مستمر در بازار، از طریق ارتقاء کیفیت محصولات و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان و جلب رضایت آنان، از اهداف اصلی این شرکت می باشد.

این دستگاه با هدف ارتقای امنیت در مراکزی که برای کنترل ورود و خروج کارمندان و پرسنل به ثبت چهره آ‌ن‌ها نیازمندیم، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

جهت آشنایی بیشتر با سایر محصولات و کسب آگهی در این خصوص می‌توانید از طریق سایت www.tigerteco.com  و شماره‌های درج شده، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.