فهرست مطالب

دستگاه کنترل دسترسی T-18101 دستگاهی، مقاوم و کاربردی است، که در عین کم حجم و سبک بودن برای مکان‌های صنعتی و ورودی پارکینگ‌ها بسیار مناسب می‌باشد.

این دستگاه شاید مانند سایر دستگاه‌های اکسس قادر به پشتیبانی از تمامی روش‌های احراز هویت نباشد، اما به نسبت نوع نیاز شما می‌توانند به شدت کاربردی باشد.

دستگاه اکسس کنترل T18101 در عین سادگی به واسطه رزین استفاده شده در داخل دستگاه، بسیار مستحکم و مقاوم می‌باشد.

با وجود یک دستگاه اکسس کنترل استفاده از پارکینگ بسیار راحت‌تر می‌شود. هم‌چنین می‌توانید با صرف یک هزینه اولیه، از هزینه‌های سربار مانند پرداخت حقوق ماهیانه به نگهبانان و… جلوگیری کنید. علاوه بر این می‌توانید استفاده غیر مجاز افراد متفرقه از پارکینگ را کنترل نمایید.

استاندارد IP چیست؟

استاندارد (Ingress Protection) و یا به اختصار IP یک استاندارد بین المللی است، که برای تعیین دوام وسایل و لوازم الکتریکی در مقابل تاثیرات عوامل خارجی مانند گرد و خاک می‌باشد.

استاندارد IP64

این دستگاه دارای گواهی استاندارد IP64 می‌باشد، این دو رقم هر کدام به ترتیب نشان دهنده توانایی دستگاه در مقابل نفوذ گرد و خاک و میزان دوام دستگاه در مقابل مواد مایع می‌باشد، که عدد مقاومت در برابر گرد و غبار، از ۰ تا ۶ و عدد مقاومت در برابر آب، از ۰ تا ۹ متغیر است.

عدد ۶ در استاندارد IP64، به این معناست که در برابر ورود ریز گردها کاملا حفاظت شده است و هیچ گرد و خاکی به بدنه دستگاه وارد نمی‌شود. و عدد ۴ به معنای عایق بودن دستگاه در برابر بارش آب می‌باشد. اگر از هر جهت و هر زاویه‌ای روی بدنه دستگاه آب پاشیده شود، هیچ تاثیر مضری بر عملکرد دستگاه نخواهد داشت.

ویژگی ظاهری دستگاه کنترل دسترسی T18101

دستگاه اکسس کنترل T18101

این دستگاه برای احراز هویت و شناسایی افراد به یک صفحه کلید (برای وارد کردن رمز عبور) و کارت‌خوان جهت خواندن کارت‌های بدون تماس (RFID) مجهز است.

اگر نیازمند یک دستگاه کنترل دسترسی برای ثبت دقیق ترددها در پارکینگ هستید، این دستگاه با توجه به ظرفیت بالایی که دارد، بسیار کاربردی خواهد بود.

کیفیت ساخت

این دستگاه کنترل تردد با جنس بدنه پلاستیک فشرده شده، فوق‌العاه محکم بوده و با ابعاد ۱۳cm*9.4cm*5.2cm (طول*عرض*ذخامت) در تمامی شرایط آب و هوایی و محیط‌های مسقف و به دور از بارش باران و باد قابلیت استفاده دارد.

منبع تغذیه

ولتاژ تغذیه این دستگاه ۱۲ ولت است، که توسط یک آداپتور به راحتی به پشت دستگاه متصل می‌شود و برق مورد نیاز این دستگاه را فراهم می‌کند.

پروتکل ارتباطی  TCP/IP، RS485، USB-HOST

دستگاه حضور و غیاب T-18101 با انواع پورت‌های USB سازگاری دارد و زمانی که تعداد زیادی تگ و کارت برای تعریف کردن داشته باشیم می‌توان از پورت USB برای آپلود و ذخیره آن‌ها در دستگاه استفاده نمود.

هم‌چنین می‌توانید از پورت TCP/IP برای برقراری ارتباط میان دستگاه با نرم افزارها بهره ببرید. و به راحتی داده‌ها و اطلاعات را به کامپیوتر انتقال دهید.

RS485 یکی دیگر از پروتکل‌های استاندارد سریالی است، که از آن‌ها برای اتصال ریدرهای جانبی به دستگاه کنترل دسترسی استفاده می‌شود.

با استفاد از پروتکل RS485، ریدرهای جانبی می‌توانند به راحتی تا فاصله ۱۰۰ متری، بدون هیچ نویز و اختلالی دیتاها را به دستگاه اکسس کنترل ارسال کنند.

Wiegand signal

این دستگاه کنترل دسترسی دارای ورودی ویگند می‌باشد، که می‌تواند با انواع ریدرهای کنترل تردد با خروجی ویگند ارتباط برقرار کند.

قابلیت دستگاه اکسس کنترل T-18101

این دستگاه دارای حافظه داخلی مناسبی می‌باشد، که می‌تواند ۸۰ هزار تردد را ذخیره و ۳۰ هزار کارت و رمز را ثبت نماید.

این دستگاه اکسس کنترل دارای سیستم ضد خرابکاری و ضد ضربه می‌باشد، که با تحمل رطوبت بین ۲۰ تا ۸۰ درصد و دما کارکرد ۰ تا ۴۵ درجه سانتی گراد، بهترین گزینه جهت نصب در محیط‌های سخت آب و هوایی می‌باشد.

هم‌چنین این دستگاه با دارا بودن رله با زمان قابل تنظیم، می‌تواند برای باز کردن انواع قفل برقی، راهبند، درب اتوماتیک و… استفاده شود.

۳rd party electric lock

این قابلیت این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانیم دستگاه را به تمامی قفل‌های مگنت و برقی متصل کنیم.

door sensor

اتصال سنسور درب این امکان را به شما می‌دهد، تا از باز شدن به زور درب‌ها توسط اشخاص متفرقه مطلع شوید.

این سنسور از دو قسمت موازی تشکیل شده و هنگامی که شخصی در را باز کند، مدار بین این دو قسمت موازی، قطع شده و باعث عملکرد زنگ هشدار می‌شود.

 exit button

دکمه خروج، در دو نوع حرارتی و کلیدی در بازار موجود است. و برای باز و بسته کردن درب‌ها از داخل اتاق قابل استفاده خواهد بود.

کلید خروجی، کار رله دستگاه‌ را انجام می‌دهد، یعنی با زدن این دکمه ارتباط جریان ۱۲ ولت برای مدت چند ثانیه قطع شده، و درب باز می‌شود.

 Alarm

آلارم این امکان را به شما می‌هد تا از دسترسی‌های غیر مجاز و یا باز شدن به زور درب‌ها توسط اشخاص دیگر مطلع شوید.

 Doorbell

از دستگاه کنترل دسترسی می‌توانید به عنوان زنگ درب هم استفاده نمایید، اگر این پورت را به یک زنگ متصل کنید، به راحتی می‌توانید با فشردن این دکمه، اجازه ورود و خروج داشته باشید.

قابلیت‌های اختیاری

Mifare

کارت‌های Mifare هوشمند به نسبت کارت‌های RFID منعطف‌تر و از حافظه بسیار مناسبی برخودار است. همچنین کارت‌های Mifare برد بیشتری دارند، که در کنترل تردد اتومبیل‌ها بسیار کاربردی‌تر هستند.

Print Function

با استفاده از این قابلیت می‌توانید پرینت کاملی از گزارشات مربوط به ثبت ترددها، در اختیار داشته باشید.

دستگاه حضور و غیاب تایگر

دستگاه کنترل دسترسی T18101

شرکت تایگر از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز نمود و مرحله نوینی از خدمات را در زمینه‌ی دستگاه‌های کنترل دسترسی، حضور و غیاب، گیت‌های بازرسی و… در اختیار مشتریان قرار داده است.

این شرکت تمرکز اصلی خود را بر روی بالا بردن کیفیت محصولات قرار داده است، تا با به کارگیری کادر مجرب و متخصص، بهترین خروجی را داشته باشند و موجب رضایمندی بیشتر مشتریان شوند.

هم‎‌چنین در بخش گارانتی و خدمات پس از فروش، تایگر تمامی تلاش خود را کرده است، تا بهترین و موثرترین خدمات را ارائه دهد.

با استفاده از این دستگاه می‌توانید سیستم پارکینگ‌ها را  به صورت کاملا هوشمند مدیریت کنید و بر ساعات دسترسی به پارکینگ و محدودیت‌های آن نظارت داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایر محصولات کنترل دسترسی شرکت تایگر، می‌توانید به سایت www.tigerteco.com مراجعه نمایید.