2141526666

دستگاه کنترل دسترسی مدل T-18101

دستگاه کنترل دسترسی مدل T-18101، یکی از دستگاه‌های ساده و در عین حال محبوب شرکت تایگر است. کارت‌خوان بدون تماس با ظرفیت ثبت 30000 کارت و ظرفیت ثبت 80000 تردد، موجب شده تا این دستگاه به عنوان یکی از دستگاه‌های پر طرفدار در میان سازمان‌ها شناخته شود. افراد با وارد کردن رمز عبور و استفاده از کارت‌خوان بدون تماس، می‌توانند رله دستگاه را فعال کرده و درب (مجهز به قفل الکتریکی) را باز کنند. این دستگاه با استفاده از پورت LAN و فلش داریو USB می‌تواند به نرم‌افزار اكسس كنترل تایگر متصل شده و داده‌های خود را جهت گزارش‌گیری به نرم‌افزار منتقل کند.

برخی از ویژگی های دستگاه

کارت

کارت

شبکه LAN

شبکه LAN

رمز

رمز

پورت USB

پورت USB

چرا باید از این دستگاه استفاده کنید؟

دستگاه کنترل دسترسی مدل T-18101 تایگر، با درجه حفاظت فیزیکی IP64 در تمامی نقاط کشور در محیط‌های مسقف و به دور از بارش باران و باد قابل استفاده است. این دستگاه جهت احراز هویت و شناسایی افراد به یک صفحه کلید (برای ورود رمز عبور) و کارت‌خوان بدون تماس (جهت خواندن کارت‌های بدون تماسRFID) مجهز است؛ بنابراین، شما به سادگی می‌توانید به هر فرد یک رمز عبور یا یک کارت بدون تماس اختصاص دهید، تا دستگاه با استفاده از کارت یا رمز عبور، فرد را شناسایی کرده و سپس به وسیله رله خود یک درب (که مجهز به قفل الکترونیکی است) را باز کند. كار کردن با این دستگاه که دارای صفحه نمایش رنگی ۲ اینچی است، بسیار ساده بوده و به همین دلیل دیگر نسبت به پیچیدگی‌ها نگرانی نخواهید داشت، این دستگاه همچنین با قابلیت ثبت 30 هزار مورد کارت بدون تماس یکی از قوی‌ترین دستگاه‌های اکسس کنترل تایگر جهت استفاده در محیط‌های پرتردد با تعداد پرسنل بالاست و به‌همین دلیل یکی از پرطرفدارترین دستگاه‌های کنترل دسترسی تایگر شناخته می‌شود که می‌تواند با توجه به نیاز شما انتخاب بسیار مناسبی برای محیط‌هایی با تردد بالا باشد، همچنین امکان اتصال این دستگاه به نرم‌افزار اکسس کنترل می‌تواند برای شما در گزارش‌گیری بسیار کارآمد باشد؛ بنابراین اگر به دنبال دستگاه اکسس کنترلی با قیمت مناسب و قابلیت اتصال مستقیم به شبکه LAN و امکاناتی دیگر مانند استفاده از کارت‌های بدون تماس RFID جهت استفاده در محیط‌های پرتردد هستید، دستگاهT-18101 یک پیشنهاد عالی برای شماست که نباید آن را رد کنید.

نرم افزار دستگاه کنترل دسترسی

نرم افزار کنترل دسترسی (Access Control) تایگر، یک نرم افزار قدرتمند بوده که به منظور مدیریت در کنترل ورود و خروج افراد در زمان‌های متفاوت به مکان‌های ویژه و خاص مانند اتاق‌های سرور، انبارها و آزمایشگاه‌ها، مکان‌های امنیتی و سایر موارد مشابه طراحی و ارائه شده است. این نرم افزار دارای TimeZone بوده و می‌توانید بر اساس آن، برنامه ریزی کنید که هر شخص در چه ساعاتی وچه روزهایی، اجازه تردد به کدامیک از درگاه‌های یک سازمان را دارد. امکان استفاده از اپلیکیشن اکسس کنترل تایگر، از دیگر ویژگی های این نرم افزار است که قابلیت های فراوانی از جمله باز نمودن درب از راه دور به وسیله تلفن همراه را برای کاربران خود فراهم نموده است.

  • قابلیت گروه‌بندی افراد
  • رابط کاربری آسان و کاربر پسند
  • امکان تعریف دسترسی‌های ترکیبی
  • توانایی باز نمودن درب از طریق نرم افزار
  • قابلیت تعریف کارمندان به تعداد نامحدود
  • قابلیت صدور مجوز دسترسی به صورت فردی و گروهی
  • امکان مشاهده ترددها به صورت online و تهیه انواع گزارش
  • تنظیم زمان‌بندی به صورت یک قانون ترددی به فرد یا گروه خاص

چه کسانی باید از این دستگاه استفاده کنند؟

دستگاه مدل T-18101 تایگر، به منظور کنترل دسترسی و شناسایی هویت افراد، برای اماکنی مانند اتاق‌های سرور، انبارها و محیط‌های خاص به شما کمک می‌کند. ظرفیت بسیار زیاد کارت، رمز عبور و همچنین ظرفیت تردد بالای این دستگاه موجب شده تا برای استفاده در سازمان‌ها، کارخانجات، بیمارستان‌ها و سایر اماکن پرتردد بسیار مناسب باشد.

مشاوره فروش

گروه تایگر همواره آماده کمک کردن و افزودن دانش افراد از طریق دادن اطلاعات دقیق و درست به آن ها است. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تماس با ما

با شماره 02141526000 تماس بگیرید

درساعات اداری پاسخگو شما هستیم

محصولات مرتبط

محصول به سبد خرید اضافه شد

درخواست شما ارسال شد

نیاز به راهنمایی دارید؟