2141526666

دستگاه کنترل دسترسی مدل T-18191

دستگاه کنترل دسترسی مدل T-18191، جزو یکی از دستگاه‌های ساده و در عین حال جذاب و محبوب تایگر است، که با استفاده از آن‌ها به راحتی می‌توانید دسترسی افراد را به بخش‌ها مختلف یک ساختمان کنترل و مدیریت نمایید. این دستگاه دارای بدنه‌ای مقاوم با فریم فلزی و صفحه‌ی شیشه‌ای است، که با قیمت بسیار مناسبی در بازار عرضه می‌شود. هم‌چنین این دستگاه‌ها با برخورداری از استانداردهای IP65 و IK04 به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند در فضاهای باز به راحتی قابل نصب و استفاده باشند. علاوه بر آن قابلیت ثبت 50 هزار کارت و 200 هزار رکورد باعث شده تا این دستگاه به یکی از گزینه‌های مناسب برای اماکن پر تردد و شلوغ تبدیل شود.

برخی از ویژگی های دستگاه

ضد آب

ضد آب

کارت

کارت

شبکه LAN

شبکه LAN

رمز

رمز

چرا باید از این دستگاه استفاده کنید؟

اگر به دنبال راهی هستید تا با صرف کم‌ترین هزینه، ورود و خروج افراد را به اماکن خود کنترل کنید و ریسک دسترسی‌های غیر مجاز را در اماکن خود کاهش دهید، بدون شک، دستگاه اکسس کنترل کارتی T-18191 یکی از بهترین گزینه‌های پیشنهادی تایگر برای خریداران این دستگاه‌ها است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش رنگی 2.4 اینچی و صفحه کلید لمسی است و می‌تواند از کارت‌های HID و RFID درفرکانس‌های 125 کیلوهرتز و 13.56 مگاهرتز پشتیبانی کند.

نرم افزار دستگاه کنترل دسترسی

نرم افزار کنترل دسترسی (Access Control) تایگر، یک نرم افزار قدرتمند بوده که به منظور مدیریت در کنترل ورود و خروج افراد در زمان‌های متفاوت به مکان‌های ویژه و خاص مانند اتاق‌های سرور، انبارها و آزمایشگاه‌ها، مکان‌های امنیتی و سایر موارد مشابه طراحی و ارائه شده است. این نرم افزار دارای TimeZone بوده و می‌توانید بر اساس آن، برنامه ریزی کنید که هر شخص در چه ساعاتی وچه روزهایی، اجازه تردد به کدامیک از درگاه‌های یک سازمان را دارد. امکان استفاده از اپلیکیشن اکسس کنترل تایگر، از دیگر ویژگی های این نرم افزار است که قابلیت های فراوانی از جمله باز نمودن درب از راه دور به وسیله تلفن همراه را برای کاربران خود فراهم نموده است.

  • قابلیت گروه‌بندی افراد
  • رابط کاربری آسان و کاربر پسند
  • امکان تعریف دسترسی‌های ترکیبی
  • توانایی باز نمودن درب از طریق نرم افزار
  • قابلیت تعریف کارمندان به تعداد نامحدود
  • قابلیت صدور مجوز دسترسی به صورت فردی و گروهی
  • امکان مشاهده ترددها به صورت online و تهیه انواع گزارش
  • تنظیم زمان‌بندی به صورت یک قانون ترددی به فرد یا گروه خاص

چه کسانی باید از این دستگاه استفاده کنند؟

از این تجهیزات می‌توانید به منظور کنترل و مدیریت دسترسی افراد در اماکن مختلفی مانند شرکت‌ها و سازمان‌ها، اتاق‌های سرور، آسانسورها و ... استفاده کنید و امنیت فضاهای خود را به صورت چشم‌گیری افزایش دهید. هم‌چنین ظرفیت بالای این دستگاه‌ها در تعریف کارت و ثبت تردد پرسنل، موجب شده تا این تجهیزات به یکی از گزینه‌های مناسب برای کسب و کارهای متوسط تا بزرگ تبدیل شود.

مشاوره فروش

گروه تایگر همواره آماده کمک کردن و افزودن دانش افراد از طریق دادن اطلاعات دقیق و درست به آن ها است. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تماس با ما

با شماره 02141526000 تماس بگیرید

درساعات اداری پاسخگو شما هستیم

محصولات مرتبط

محصول به سبد خرید اضافه شد

درخواست شما ارسال شد

نیاز به راهنمایی دارید؟