دستگاه کنترل دسترسی مدل T-10101

دستگاه کنترل دسترسی مدل T-10101، یکی از دستگاه‌های کاربردی و در عین حال مقرون به صرفه تایگر می‌باشد، که از طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی برخوردار است. ساختار فیزیکی این دستگاه‌ها به گونه‌ای است که به راحتی می‌توانید در فضای باز با شرایط آب و هوایی مختلف و در محدوده دمایی 20- تا 65 درجه سانتی‌گراد از آن‌ها استفاده نمایید و نظارت دقیقی بر ورود و خروج افراد به اماکن خود داشته باشید. هم‌چنین قابلیت ثبت 60.000 کارت، 600.000 تردد، مجهز بودن به 2 رله قفل، SRB و سیستم تشخیص دود از مهم‌ترین قابلیت‌ها و امکاناتی است، که این تجهیزات ارائه می‌دهند.

برخی از ویژگی های دستگاه

ضد آب

ضد آب

کارت

کارت

شبکه LAN

شبکه LAN

چرا باید از این دستگاه استفاده کنید؟

اگر برای کنترل و نظارت بر ورود و خروج افراد به اماکن خود نیازمند یک دستگاه اکسس کنترل کارتی هستید، این دستگاه با توجه به قابلیت‌ها و امکاناتی دارد می‌تواند پیشنهاد جذاب و مناسبی برای شما باشد. هم‌چنین این دستگاه با پشتیبانی از استاندارد IP67، می‌تواند از خود در برابر نفوذ آب و ورود گرد و غبار مقاومت بسیار بالایی را نشان دهد. با نصب این تجهیزات در ورودی‌های اماکن خود به راحتی می‌توانید تنها با استفاده از یک کارت اجازه‌ی ورود و دسترسی داشته باشید و از بروز خطرات ناشی از دسترسی‌های غیرمجاز در اماکن خود جلوگیری نمایید. به طور کلی این تجهیزات با توجه به عملکرد ساده و راحتی که دارند می‌توانند برای اماکنی که مخاطبان آن افراد سالخورده یا کودکان هستند، گزینه بسیار مناسبی باشد.

نرم افزار دستگاه کنترل دسترسی

نرم افزار کنترل دسترسی (Access Control) تایگر، یک نرم افزار قدرتمند بوده که به منظور مدیریت در کنترل ورود و خروج افراد در زمان‌های متفاوت به مکان‌های ویژه و خاص مانند اتاق‌های سرور، انبارها و آزمایشگاه‌ها، مکان‌های امنیتی و سایر موارد مشابه طراحی و ارائه شده است. این نرم افزار دارای TimeZone بوده و می‌توانید بر اساس آن، برنامه ریزی کنید که هر شخص در چه ساعاتی وچه روزهایی، اجازه تردد به کدامیک از درگاه‌های یک سازمان را دارد. امکان استفاده از اپلیکیشن اکسس کنترل تایگر، از دیگر ویژگی های این نرم افزار است که قابلیت های فراوانی از جمله باز نمودن درب از راه دور به وسیله تلفن همراه را برای کاربران خود فراهم نموده است.

  • قابلیت گروه‌بندی افراد
  • رابط کاربری آسان و کاربر پسند
  • امکان تعریف دسترسی‌های ترکیبی
  • توانایی باز نمودن درب از طریق نرم افزار
  • قابلیت تعریف کارمندان به تعداد نامحدود
  • قابلیت صدور مجوز دسترسی به صورت فردی و گروهی
  • امکان مشاهده ترددها به صورت online و تهیه انواع گزارش
  • تنظیم زمان‌بندی به صورت یک قانون ترددی به فرد یا گروه خاص

چه کسانی باید از این دستگاه استفاده کنند؟

این تجهیزات با توجه به طراحی زیبا، عملکرد ساده، نصب آسان و ظرفیت بالایی که در ثبت تردد کاربران ارائه می‌دهند، می‌توانند در بسیاری از اماکن از جمله شرکت‌ها و سازمان‌ها، اتاق‌های سرور، مجتمع‌های مسکونی، مدارس و در دیگر اماکنی که نیازمند کنترل و نظارت بر تردد افراد هستید استفاده نمایید.

مشاوره فروش

گروه تایگر همواره آماده کمک کردن و افزودن دانش افراد از طریق دادن اطلاعات دقیق و درست به آن ها است. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تماس با ما

با شماره 02141526000 تماس بگیرید

درساعات اداری پاسخگو شما هستیم

محصولات مرتبط

محصول به سبد خرید اضافه شد

درخواست شما ارسال شد

نیاز به راهنمایی دارید؟