2141526666

دستگاه کنترل دسترسی مدل T-10106

دستگاه کنترل دسترسی مدل T-10106 تایگر، با ظاهری ساده، کاربری آسان و در عین حال هوشمند، از بهترین فناوری‌های روز دنیا پیروی می‌کند. این دستگاه با قابلیت خواندن کارت RFID، یکی از دستگاه‌های محبوب سازمان‌ها در حوزه کنترل دسترسی کاربران است. افراد با استفاده از کارت بدون تماس RFID یا وارد کردن رمز عبور می‌توانند رله دستگاه را فعال کرده و درب (مجهز به قفل الکتریکی) را باز کنند. كار کردن با این دستگاه بسيار ساده و راحت است و می‌توان با استفاده از کدهای دستوری، یک کارت و یا کد جدید را به دستگاه اضافه و از آن حذف کرد.

برخی از ویژگی های دستگاه

کارت

کارت

رمز

رمز

چرا باید از این دستگاه استفاده کنید؟

دستگاه کنترل دسترسی مدل T-10106 تایگر، با درجه حفاظت فیزیکی IP64، در تمامی نقاط کشور در محیط‌های مسقف و به دور از بارش باران و باد قابل استفاده است. این دستگاه دارای صفحه کلید و کارتخوان بدون تماس RFID برای ثبت تردد است که می‌توان متناسب با شرایط محیط سازمان و کارکنان، از یکی از روش‌های ثبت تردد در این دستگاه بهره برد. شما به سادگی می‌توانید به هر فرد یک رمز عبور یا یک کارت بدون تماس را اختصاص دهید. دستگاه با استفاده از کارت یا رمز عبور، فرد را شناسایی و سپس به وسیله رله خود یک درب (که مجهز به قفل الکترونیکی است) را باز می‌کند. اگر به دنبال دستگاه اکسس کنترلی با قیمت مناسب برای باز کردن قفل یا درب الکترونیکی هستید، دستگاه T-10106 پیشنهاد منطقی و برای شماست.

چه کسانی باید از این دستگاه استفاده کنند؟

دستگاه اکسس کنترل مدل T-10106 تایگر، محصولی ارزان قیمت، کاربردی و به صرفه بوده که می توان از آن جهت باز نمودن یک درب اتوماتیک و یا یک درب مجهز به قفل الکترونیکی استفاده نمود؛ بنابراین، این دستگاه کوچک برای طیف وسیعی از سازمان‌ها اعم از مجموعه‌های کوچک و بزرگ مناسب بوده و پیشنهاد می‌گردد.

مشاوره فروش

گروه تایگر همواره آماده کمک کردن و افزودن دانش افراد از طریق دادن اطلاعات دقیق و درست به آن ها است. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تماس با ما

با شماره 02141526000 تماس بگیرید

درساعات اداری پاسخگو شما هستیم

محصولات مرتبط

محصول به سبد خرید اضافه شد

درخواست شما ارسال شد

نیاز به راهنمایی دارید؟