2141526666

گیت مترویی کنترل تردد اشخاص T-55101

گیت کنترل تردد مترویی مدل T-55101 تایگر، دارای بدنه‌ای تمام استیل می‌باشد، که باعث افزایش مقاومت این گیت در برابر ضربات و برخوردها می‌شود. این گیت از ظرافت و زیبایی بسیار زیادی برخوردار است و با طراحی حرفه‌ای و بدنه بسیار قوی و با دوام برای کنترل تردد افراد، در محیط‌های شلوغ و پر تردد قابل استفاده می‌باشد. سرعت مناسب و پایداری بالا از مزایای اصلی این گیت‌ها به شمار می‌رود. این گیت طبق استانداردهای مترویی تهران طراحی و تولید شده است که، می‌تواند با سرعت و تعداد تردد بالایی کار کند. این دستگاه با درجه حفاظت فیزیکی IP44 ، محدودیتی برای مکان قرار گیری گیت، برای ما به وجود نمی‌آورد، چرا که علاوه بر ضد آب بودن به طور کامل در برابر ورود اجسام خارجی محافظت شده است و به هیچ عنوان گرد و غبار به داخل دستگاه وارد نمی‌شود.

برخی از ویژگی های دستگاه

حالت عبور اضطراری

حالت عبور اضطراری

عملکرد دو طرفه

عملکرد دو طرفه

مانیتورینگ و گزارش گیری

مانیتورینگ و گزارش گیری

چرا باید از این دستگاه استفاده کنید؟

بدون شک همه ما در طول روز با این دستگاه‌های کنترل تردد سر و کار داریم. از این دستگاه‌ها می‌توانید در امکان پرترددی مانند ایستگاه‌های مترو و اتوبوس، بانک‌ها، سازمان‌ها و مراکز مختلف استفاده نمایید تا کنترل دقیق‌تری بر رفت و آمد افراد داشته باشید. به عبارتی دیگر از این گیت‌ها می‌توان برای ایجاد نظم و مدیریت متمرکز بر عبور و مرور افراد استفاده کرد. هم‌چنین نصب این دستگاه‌ها باعث افزایش سطح امنیت و به حداقل رساندن استفاده از منابع انسانی می‌شود. با به کارگیری این گیت‌ها در سازمان‌ها و مراکز خود، می‌توانید از ورود افراد غیر مجاز جلوگیری نمایید.

چه کسانی باید از این دستگاه استفاده کنند؟

گیت کنترل تردد مدل T-55101 برای مجموعه‌هایی با تردد بسیار بالا مانند مراکز مسافربری از جمله فرودگاه‌ها و مترو مناسب است. این دستگاه برای کسانی که به دنبال گیت کنترل تردد با قیمت مناسب هستند پیشنهاد می‌شود. اگر به دنبال یک گیت کنترل تردد با ظاهری مدرن با قیمت مناسب و سرعت تردد بسیار بالا، مدل T-55101 پیشنهادی عالی برای شماست.

مشاوره فروش

گروه تایگر همواره آماده کمک کردن و افزودن دانش افراد از طریق دادن اطلاعات دقیق و درست به آن ها است. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تماس با ما

با شماره 02141526000 تماس بگیرید

درساعات اداری پاسخگو شما هستیم

محصولات مرتبط

محصول به سبد خرید اضافه شد

درخواست شما ارسال شد

نیاز به راهنمایی دارید؟