2141526666

دستگیره هوشمند الکترونیکی مدل L-11361

دستگیره هوشمند الکترونیکی T-11361 یکی دیگر از محصولات کاربردی و محبوب تایگر می‌باشد که امکان کنترل از راه دور و نظارت در زمان واقعی را برای شما فراهم می‌سازد. این دستگیره مجهز به یک باتری قدرتمند لیتیومی 4200 میلی آمپری و خروجی اضطراری USB 5V می‌باشد که در صورت اتمام باتری می‌توانید از طریق آن دستگاه را مجددا راه‌اندازی نمایید. هم‌چنین این دستگیره دارای قابلیت تعریف 100 اثر انگشت، 50 کارت و 50 رمز عبور می‌باشد که از آن می‌توانید در واحدهای مسکونی، ساختمان‌های اداری، دفاتر مدیریتی، هتل‌ها و دیگر اماکن به راحتی استفاده نمایید و امنیت اماکن خود را به صورت چشم‌گیری افزایش دهید.

برخی از ویژگی های دستگاه

ماژول وای فای

ماژول وای فای

کارت

کارت

پورت USB

پورت USB

اثر انگشت

اثر انگشت

چرا باید از این دستگاه استفاده کنید؟

اگر به دنبال راهی برای هوشمندسازی درب‌های ورودی و داخلی اماکن خود هستید، بدون شک دستگیره الکترونیکی T-11361 تایگر می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای شما باشد. این تجهیزات دارای بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم و شیشه سکوریت می‌باشند که می‌توانند در برابر ضربه و فشار نیروی خارجی از خود مقاومت بسیار بالایی را به نماش بگذارند و امنیت اماکن شما را بهبود ببخشند. هم‌چنین این دستگاه مجهز به یک نمایشگر OLED است که با استفاده از آن می‌توانید از داخل خانه به راحتی بر وضعیت بیرونی ساختمان خود نظارت داشته باشید و از ورود افراد غیر مجاز به اماکن خود جلوگیری نمایید. علاوه بر آن کنترل و مدیرت باز و بسته شدن درب‌ها از راه دور و مانتورینگ ترددهای به صورت آنلاین و لحظه‌ای از دیگر قابلیت‌هایی است که این تجهیزات در اختیار شما قرار می‌دهند.

چه کسانی باید از این دستگاه استفاده کنند؟

این تجهیزات به واسطه بهره‌مندی از امکانات و قابلیت‌های بی‌شماری که دارند می‌توانند برای افرادی که به امنیت ساختمان‌های خود اهمیت می‌دهند و به دنبال راهی برای افزایش آن هستند بسیار مفید و کاربردی باشند. به عنوان مثال هتل‌ها، آزمایشگاه‌ها، آپارتمان‌های مسکونی،‌ دفاتر دولتی و خصوصی و اتاق سرورها می‌توانند از دستگیره درب الکترونیکی L-11361 با ظاهری مدرن و امکانات امنیتی بسیار زیادی که دارند در جهت ارتقا و بهبود امنیت فضاهای خود بهره ببرند.

مشاوره فروش

گروه تایگر همواره آماده کمک کردن و افزودن دانش افراد از طریق دادن اطلاعات دقیق و درست به آن ها است. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تماس با ما

با شماره 02141526000 تماس بگیرید

درساعات اداری پاسخگو شما هستیم

محصولات مرتبط

محصول به سبد خرید اضافه شد

درخواست شما ارسال شد

نیاز به راهنمایی دارید؟