2141526666

دستگیره هوشمند الکترونیکی L-10331

دستگیره هوشمند الکترونیکی مدل L-10331 یکی جدیدترین و بهترین محصولات تایگر می‌باشد، که بر روی تمامی درب‌های شیشه‌ای قابلیت نصب و استفاده دارد و می‌تواند ایمنی و راحتی بسیار زیادی را برای شما فراهم کند. درواقع با به کارگیری این دستگاه‌های هوشمند می‌توانید از راه دور و در هر لحظه کنترل درب‌های اماکن خود را در دست بگیرید و در هر زمان که بخواهید فرمان باز یا بسته شدن آن‌ها را صادر کنید. این دستگاه به عنوان بهترین راهکار برای پیشگیری از سرقت و ورود افراد غیرمجاز، دارای قابلیت ثبت 100 اثر انگشت، 100 کارت و 100 رمز عبور می‌باشد که می‌تواند عملکرد امنیتی بسیار خوبی را از خود نمایش بگذارد.

برخی از ویژگی های دستگاه

کارت

کارت

رمز

رمز

پورت USB

پورت USB

اثر انگشت

اثر انگشت

چرا باید از این دستگاه استفاده کنید؟

دستگیره هوشمند L-10331 یکی از بهترین و محبوب‌ترین تجهیزات امنیتی است که با توجه به نوع ساختار و عملکردی که دارند می‌توانند حداکثر امنیت را برای اماکن شما فراهم سازند. این محصول دارای بدنه‌ای بسیار مقاوم و از جنس آلومینیوم و شیشه سکوریت می‌باشد که همین امر می‌تواند دوام و طول عمر این محصولات را در طولانی مدت تضمین کند. این دستگاه‌های هوشمند از دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده‌اند، که عملکرد آن‌ها در کنار یکدیگر معنا پیدا می‌کند. به طور کلی این سیستم‌ها علاوه بر اینکه ضریب ایمنی ساختمان شما را بالا می‌برند، باعث زیباتر شدن ظاهر اماکن شما می‌شوند و تمامی نیازهای امنیتی شما را بر طرف می‌کنند. هم‌چنین امکان استخراج اطلاعات ذخیره شده در دستگاه از طریق پورت usb به شما این امکان را می‌دهد تا گزارشات کاملی از زمان دقیق ترددها داشته باشید و امنیت اماکن خود را به صورت هوشمندانه‌ای بالا ببرید.

چه کسانی باید از این دستگاه استفاده کنند؟

سازمان‌های بزرگ و کوچک و بخش‌هایی که ورود کنترل شده دارند مانند درب اتاق هتل‌ها، آزمایشگاه‌ها، آپارتمان‌های مسکونی،‌ دفاتر دولتی و خصوصی و اتاق سرورها می‌توانند از دستگیره درب الکترونیکی L-10331 با ظاهری مدرن و فناوری پیشرفته بهره ببرند.

مشاوره فروش

گروه تایگر همواره آماده کمک کردن و افزودن دانش افراد از طریق دادن اطلاعات دقیق و درست به آن ها است. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تماس با ما

با شماره 02141526000 تماس بگیرید

درساعات اداری پاسخگو شما هستیم

محصولات مرتبط

محصول به سبد خرید اضافه شد

درخواست شما ارسال شد

نیاز به راهنمایی دارید؟