2141526666

دستگیره درب الکترونیکی L-10304

دستگیره درب الکترونیکی L-10304، با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های روز به منظور کنترل تردد افراد، اجازه ورود و دسترسی به اماکن مختلف است. این دستگیره دارای قابلیت ثبت اثر انگشت بوده و می‌تواند 10 اثر انگشت را به عنوان ادمین، 60 اثر انگشت کاربر معمولی و 20 اثر انگشت را به صورت کاربر موقت ثبت کند. L-10304 به صورت مستقل عمل می‌کند و نیاز به سیم‌کشی به ندارد و دارای نصبی آسان و ایمن است. این دستگیره را بدون نیاز به تغییر مغزی می‌توان در درب های راست گرد و چپ گرد استفاده نمود. دستگیره‌های درب الکترونیکی، برای کنترل امنیت در هنگام ورود به واحد‌های مسکونی، دفاتر اداری و دولتی و سایر موارد مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برخی از ویژگی های دستگاه

باطری داخلی

باطری داخلی

اثر انگشت

اثر انگشت

چرا باید از این دستگاه استفاده کنید؟

اگر به دنبال یک دستگیره هوشمند الکترونیکی مناسب و به‌روز برای کنترل تردد افراد هستید، دستگیره درب الکترونیکی L-10304 می‌تواند یک پیشنهاد مناسب برای شما باشد. این دستگیره دارای الگوریتم جدید تشخیص اثر انگشت با سرعت بالایی است. در این قفل هوشمند قابلیت تعریف سه گروه مدیریت، سرپرست و کاربر وجود دارد که به این طریق می‌توان تردد‌ها را کنترل و ثبت اثر انگشت افراد را تعریف و مدیریت کرد. همچنین از این دستگیره به علت طراحی خاص آن با تکنولوژی DIY می‌توان به شکل قفل درب معمولی هم استفاده کرد. همچنین این دستگیره هوشمند الکترونیکی دارای حالت معکوس‌پذیر است که برای باز کردن درب‌های ورودی چپ گرد و راست گرد مناسب خواهد بود. دستگیره L-10304 با قیمت بسیار مناسب، طراحی زیبا و بدنه محکمی که دارد در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است و می‌تواند برای شما یک پیشنهاد عالی باشد.

چه کسانی باید از این دستگاه استفاده کنند؟

سازمان‌های بزرگ و کوچک و بخش‌هایی که ورود کنترل شده دارند مانند درب اتاق هتل‌ها، آزمایشگاه‌ها، آپارتمان‌های مسکونی،‌ دفاتر دولتی و خصوصی و اتاق سرورها می‌توانند از دستگیره درب الکترونیکی L-10304 با ظاهری مدرن و فناوری پیشرفته بهره ببرند.

مشاوره فروش

گروه تایگر همواره آماده کمک کردن و افزودن دانش افراد از طریق دادن اطلاعات دقیق و درست به آن ها است. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تماس با ما

با شماره 02141526000 تماس بگیرید

درساعات اداری پاسخگو شما هستیم

محصولات مرتبط

محصول به سبد خرید اضافه شد

درخواست شما ارسال شد

نیاز به راهنمایی دارید؟