2141526666

دستگاه کنترل دسترسی 38942-T

دستگاه کنترل دسترسی 38942-T، با توجه به قابلیت‌ها و امکانات کاربردی بسیار زیادی که دارد، می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین و کاربردی‌ترین محصولات تایگر معرفی کرد. به عبارت دیگر این تجهیزات با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند از روش‌های شناسایی مختلفی برای شناسایی و احراز هویت کاربران پشتیبانی کنند و این امکان را برای شما فراهم می‌سازند تا به صورت هوشمندانه‌ای دسترسی افراد را به بخش‌های مختلف مجموعه‌ی خود مدیریت کنید. هم‌چنین قابلیت ثبت 10.000 اثر انگشت، 30.000 چهره، 5.000 اسکن کف دست، 50.000 کارت و 500.000 تردد باعث شده تا این دستگاه به یکی از بی‌رقیب‌ترین محصولات در این حوزه تبدیل شود.

برخی از ویژگی های دستگاه

ضد آب

ضد آب

کارت

کارت

تشخیص چهره

تشخیص چهره

اثر انگشت

اثر انگشت

چرا باید از این دستگاه استفاده کنید؟

دستگاه اکسس کنترل T-38942، یک سیستم امنیتی بسیار پیشرفته است که به منظور کنترل و مدیریت دسترسی افراد به بخش‌های مختلف یک سازمان یا مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرد. به بیان دیگر با به کارگیری این تجهیزات می‌توانید مشخص کنید تا چه افرادی با چه سطح دسترسی اجازه ورود به بخش‌های مختلف مجموعه‌ی شما را داشته باشند یا بر تردد چه افرادی محدودیت‌های لازم را اعمال کنید.

نرم افزار دستگاه کنترل دسترسی

نرم افزار کنترل دسترسی (Access Control) تایگر، یک نرم افزار قدرتمند بوده که به منظور مدیریت در کنترل ورود و خروج افراد در زمان‌های متفاوت به مکان‌های ویژه و خاص مانند اتاق‌های سرور، انبارها و آزمایشگاه‌ها، مکان‌های امنیتی و سایر موارد مشابه طراحی و ارائه شده است. این نرم افزار دارای TimeZone بوده و می‌توانید بر اساس آن، برنامه ریزی کنید که هر شخص در چه ساعاتی وچه روزهایی، اجازه تردد به کدامیک از درگاه‌های یک سازمان را دارد. امکان استفاده از اپلیکیشن اکسس کنترل تایگر، از دیگر ویژگی های این نرم افزار است که قابلیت های فراوانی از جمله باز نمودن درب از راه دور به وسیله تلفن همراه را برای کاربران خود فراهم نموده است.

  • قابلیت گروه بندی افراد
  • رابط کاربری آسان و کاربر پسند
  • امکان تعریف دسترسی‌های ترکیبی
  • توانایی باز نمودن درب از طریق نرم افزار
  • قابلیت تعریف کارمندان به تعداد نامحدود
  • قابلیت صدور مجوز دسترسی به صورت فردی و گروهی
  • امکان مشاهده ترددها به صورت online و تهیه انواع گزارش
  • تنظیم زمان‌بندی به صورت یک قانون ترددی به فرد یا گروه خاص

چه کسانی باید از این دستگاه استفاده کنند؟

در دنیای امروز، بحث امنیت و مدیریت دسترسی افراد به بخش‌های مختلف یک مجموعه به خصوص در مناطقی که دارای اطلاعات حساس هستند، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شما می‌توانید از این تجهیزات در بسیاری از ساختمان‌ها، شرکت‌ها، بانک‌ها، فضاهای عمومی و... به منظور افزایش امنیت و کاهش خطرات سرقت، نفوذ افراد غیر مجاز و... استفاده کنید.

مشاوره فروش

گروه تایگر همواره آماده کمک کردن و افزودن دانش افراد از طریق دادن اطلاعات دقیق و درست به آن ها است. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تماس با ما

با شماره 02141526000 تماس بگیرید

درساعات اداری پاسخگو شما هستیم

محصولات مرتبط

محصول به سبد خرید اضافه شد

درخواست شما ارسال شد

نیاز به راهنمایی دارید؟