2141526666

دستگیره هوشمند الکترونیکی مدل L-18751

دستگیره هوشمند الکترونیکی مدل L-18751 یکی از کارآمدترین و مدرن‌ترین تجهیزاتی است، که با به کارگیری آن می‌توانید درب‌های ساختمان خود را به راحتی و به شکل هوشمندانه‌تری مدیریت کنید. این تجهیزات به عنوان یکی از بهترین راهکارهای امنیتی، امکانات و قابلیت‌های بسیار زیادی را در خود جای داده‌اند و می‌توانند در امر پیشگیری از سرقت و جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز به اماکن شما، بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند. با استفاده از این ابزارهای هوشمند به راحتی می‌توانید از راه دور کنترل کاملی بر وضعیت درب‌ها و دسترسی کاربران خود داشته باشید و امنیت اماکن خود را به صورت چشم‌گیری افزایش دهید. هم‌چنین قابلیت ثبت 50 کارت، 50 چهره، 100 اثر انگشت، 50 رمز عبور و تعریف 5 ادمین، باعث شده تا این محصول به یکی از بی‌نقص‌ترین دستگاه‌ها در بین محصولات هم رده خود تبدیل شود.

برخی از ویژگی های دستگاه

تشخیص چهره

تشخیص چهره

پورت USB

پورت USB

باطری داخلی

باطری داخلی

اثر انگشت

اثر انگشت

چرا باید از این دستگاه استفاده کنید؟

اگر به دنبال یک دستگیره درب هوشمند هستید تا با نصب آن‌ها به راحتی بتوانید کنترل و مدیریت درب‌های ساختمان‌ها و مراکز خود را در دست بگیرید، انتخاب و خرید این تجهیزات می‌تواند برای شما گزینه‌ی بسیار مناسب و کاربردی باشد. پشتیبانی این محصول از چندین روش احراز هویت برای ثبت و شناسایی کاربران، این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا متناسب با شرایط و نیازهای مجموعه‌ی خود از بهترین روش برای ورود و دسترسی کاربران خود استفاده کنید. هم‌چنین بدنه این تجهیزات از مواد بسیار مقاوم و با کیفیتی ساخته شده است که می‌توانند در فضاهای داخلی و بیرونی به راحتی قابلیت استفاده داشته باشند و در برابر ضربه و شرایط جوی مختلف بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند. هم‌چنین این دستگاه‌ها با پشتیبانی از قابلیت ضد هک و ضد شوک می‌توانند بسیاری از نیازهای امنیتی شما را پاسخ دهند و از دسترسی‌های غیر مجاز در اماکن شما جلوگیری نمایند.

چه کسانی باید از این دستگاه استفاده کنند؟

سازمان‌های بزرگ و کوچک و بخش‌هایی که ورود کنترل شده دارند مانند درب اتاق هتل‌ها، آزمایشگاه‌ها، آپارتمان‌های مسکونی،‌ دفاتر دولتی و خصوصی و اتاق سرورها می‌توانند از دستگیره درب الکترونیکی L-18751 با ظاهری مدرن و فناوری پیشرفته بهره ببرند.

مشاوره فروش

گروه تایگر همواره آماده کمک کردن و افزودن دانش افراد از طریق دادن اطلاعات دقیق و درست به آن ها است. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تماس با ما

با شماره 02141526000 تماس بگیرید

درساعات اداری پاسخگو شما هستیم

محصولات مرتبط

محصول به سبد خرید اضافه شد

درخواست شما ارسال شد

نیاز به راهنمایی دارید؟