2141526666

دستگیره درب الکترونیکی L-18401

دستگیره درب الکترونیکی مدل L-18401، یکی از جدیدترین، به‌روزترین و پیشرفته‌ترین دستگیره های تشخیص چهره در جهان است که با بهره گیری از جدیدترین الگوریتم تشخیص چهره، به منظور کنترل تردد افراد، اجازه ورود و دسترسی به اماکن مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. قابلیت اسکن و ذخیره سازی 100 چهره‌، ثبت 100 کلمه عبور در صفحه نمایش لمسی، ظرفیت ذخیره سازی 30000 تردد و همچنین امکان گزارش‌گیری از ترددها و پشتیبانی از USB ضمن دارا بودن بدنه محکم و مقاوم از آلیاژ روی، این دستگاه را به یکی از مجهزترین دستگیره‌های هوشمند تبدیل کرده است. این دستگیره‌ها به دلیل دوام و طول عمر‌، نصب آسان و ایمنی بالا در واحدهای مسکونی، اماکن دولتی و دفاتر مدیریتی مورد استفاده قرار می گیرند.

برخی از ویژگی های دستگاه

کارت

کارت

تشخیص چهره

تشخیص چهره

پورت USB

پورت USB

باطری داخلی

باطری داخلی

چرا باید از این دستگاه استفاده کنید؟

اگر به دنبال یک دستگیره هوشمند الکترونیکی مناسب و به‌روز برای کنترل تردد افراد هستید، دستگیره درب الکترونیکی L-18401 می‌تواند یک پیشنهاد مناسب برای شما باشد. این دستگیره دارای یکسری ماژول‌های انتخابی مانند اسکن چهره با الگوریتم‌های جدید و پیشرفته، کارتخوان برای کارت‌های بدون تماس، صفحه کلید برای ورود رمز عبور و کلید مکانیکی است که به شما این امکان را می‌دهد تا متناسب با شرایط، با هر روش دلخواهی برای افراد اجازه ورود و دسترسی صادر کنید؛ همچنین، امکان استخراج اطلاعات از طریق درگاه USB دستگاه برای کاربر فراهم شده است. این دستگاه سرعت تشخیص بسیار بالایی داشته و با وجود بدنه محکمی (آلیاژ روی) که دارد از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار است. همچنین صفحه نمایشی این دستگاه لمسی خازنی (3 اینچ) بوده و منوی کاربری آن بسیار آسان است و به همین دلیل دستگیره برای کنترل ورود افراد در واحدهای مسکونی، اماکن دولتی و دفاتر مدیریتی به دلیل نصب آسان و ایمنی بالای آن بسیار مناسب است. یکی از مزیت‌های مهم دستگیره‌های هوشمند الکترونیکی عدم استفاده از سیم‌کشی برق و سوراخ‌کاری است که باعث می‌شود آسیبی به درب و مجموعه وارد نشود. به همین دلیل این دستگیره هوشمند الکترونیکی می‌تواند انتخابی مناسب و عالی برای شما باشد.

چه کسانی باید از این دستگاه استفاده کنند؟

سازمان‌های بزرگ و کوچک و بخش‌هایی که ورود کنترل شده دارند مانند درب اتاق هتل‌ها، آزمایشگاه‌ها، آپارتمان‌های مسکونی،‌ دفاتر دولتی و خصوصی و اتاق سرورها می‌توانند از دستگیره درب الکترونیکی L-18401 با ظاهری مدرن و فناوری پیشرفته بهره ببرند.

مشاوره فروش

گروه تایگر همواره آماده کمک کردن و افزودن دانش افراد از طریق دادن اطلاعات دقیق و درست به آن ها است. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تماس با ما

با شماره 02141526000 تماس بگیرید

درساعات اداری پاسخگو شما هستیم

محصولات مرتبط

محصول به سبد خرید اضافه شد

درخواست شما ارسال شد

نیاز به راهنمایی دارید؟