2141526666

گیت کنترل تردد اهرمی مدل T-54001

گیت کنترل تردد اهر‌می ‌‌مدل T-54001 تایگر، دارای بدنه‌ای تمام استیل و ظاهری مدرن، برای مجموعه‌هایی با میزان تردد متوسط و بالا طراحی شده است‌. ‌‌امکان تجهیز به انواع دستگاه‌های کنترل دسترسی و حضور و غیاب، این گیت را به یکی از دستگاه‌های پرطرفدار و کارآمد در حوزه کنترل تردد تبدیل کرده است‌. ‌‌با استفاده از این گیت‌ مستحکم می‌توان تردد افراد را در ورودی‌ها و خروجی‌های پرجمعیت، همچون سازمان‌های بزرگ، متروها، مجموعه های ورزشی و سایر مجموعه‌های پرتردد کنترل نمود‌.

برخی از ویژگی های دستگاه

چراغ LED

چراغ LED

حالت عبور اضطراری

حالت عبور اضطراری

عملکرد دو طرفه

عملکرد دو طرفه

گیت اهرمی

گیت اهرمی

چرا باید از این دستگاه استفاده کنید؟

اگر برای کنترل تردد کارکنان خود به دنبال دستگاهی هستید که بتوانید از آن در محیط‌هایی با تردد متوسط و بالا استفاده کنید، گیت کنترل تردد اهرمی مدل T-54001 برای شما مناسب خواهد بود، همچنین اگر می‌خواهید از آن در تمامی نقاط کشور استفاده کنید، این دستگاه بدون شک می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد، چرا که این دستگاه با درجه حفاظت فیزیکی IP64 در تمامی نقاط کشور در محیط‌های مسقف و به دور از بارش باران و باد قابلیت استفاده دارد. بدنه این گیت تمام استیل (SUS304) با قطر حداقل 1/5 میلیمتر بوده که ضد زنگ و در برابر خش‌خوردگی هم مقاوم است. دارا بودن استانداردهای جهانی CE اروپا و FCC آمریکا از دیگر مزایای این گیت است که می‌تواند کیفیت آن را تضمین کرده و آن را به یک پیشنهاد عالی تبدیل کند. <br>این محصول به دلیل دارا بودن 2 پایه جهت اتصال به زمین دارای استحکام بالایی است، برای فضاهایی پرتردد مانند سازمان‌ها، کارخانه‌ها، ایستگاه‌های قطار و دیگر اماکن مشابه بسیار کارآمد است، همچنین در سطح فوقانی این گیت یک نشانگر LED قرار دارد که جهت تردد را هم مشخص می‌کند و می‌توانید به همراه انواع دستگاه‌های کنترل دسترسی (اکسس کنترل) و حضور و غیاب که دارای خروجی رله (قابلیت اکسس کنترل) هستند، تردد افراد را هم کنترل کنید. برای استفاده از این گیت، افراد بعد از احراز هویت و صدور فرمان باز شدن گیت توسط دستگاه حضور و غیاب یا اکسس کنترل، از راهرو عبور می‌کنند؛ به همین دلیل، تردد ها به صورت کنترل شده و با سرعت بالا انجام خواهد شد.

چه کسانی باید از این دستگاه استفاده کنند؟

گیت کنترل تردد اهرمی مدل T-54001 برای مجموعه‌های بزرگ با تردد متوسط یا بالا مانند شرکت‌های خصوصی، سازمان‌های دولتی، مجموعه‌های تولیدی، ایستگاه‌های قطار و دیگر اماکن مشابه مناسب است. این دستگاه برای کسانی که به دنبال گیت کنترل تردد با قیمت مناسب هستند پیشنهاد می‌شود. اگر به دنبال یک گیت کنترل تردد با ظاهری مدرن و قیمتی مناسب هستید و استحکام بالا برای شما اهمیت دارد، مدل T-54001 پیشنهادی عالی برای شماست.

مشاوره فروش

گروه تایگر همواره آماده کمک کردن و افزودن دانش افراد از طریق دادن اطلاعات دقیق و درست به آن ها است. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تماس با ما

با شماره 02141526000 تماس بگیرید

درساعات اداری پاسخگو شما هستیم

محصولات مرتبط

محصول به سبد خرید اضافه شد

درخواست شما ارسال شد

نیاز به راهنمایی دارید؟