فهرست مطالب

راکت دستی فلزیاب چیست و چه چیزهایی را با آن می‌توان بازرسی کرد؟ مهم‌ترین موردی که در تمامی کارها باید به آن توجه شود، امنیت است. در تمامی‌ مجموعه‌های ورزشی، نظامی، صنعتی، فرودگاهی و اماکن دیگر امنیت از جمله اصلی‌ترین موارد به شمار می‌رود و به همین دلیل این اماکن باید از امنیت بالایی برخوردار باشند تا از ایجاد مشکلات و ورود افراد غیر مجاز جلوگیری شود. یکی از ابزارهایی که می‌تواند به جهت کنترل ورود و خروج افراد مورد استفاده قرار گیرد راکت دستی فلزیاب است که به عنوان یکی از تجهیزات کنترل دستی در اماکن مهم و پرتردد مورد استفاده قرار می‌گیرد، تا امنیت یک مکان بالا رفته و ورود و خروج افراد به خوبی کنترل شود.

یکی از موارد مهمی ‌که به جهت کنترل ورود و خروج به مجموعه‌های پرتردد همچون فرودگاه، صنایع مختلف، اماکن ورزشی و نظامی ‌باید به آن توجه شود استفاده از دستگاه راکت بازرسی بدنی فلزیاب بوده که به جهت تشخیص انواع فلزات آهنی و غیر آهنی و مدارهای الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه، امکان کشف انواع سلاح‌های سرد و گرم را داشته و می‌توان با کمک آن اشیای دیگری همچون گوشی تلفن همراه و فلش مموری‌های پنهان شده را در پوشش افراد شناسایی کرد.

راکت فلزیاب دستی چیست؟

یکی از جمله دستگاه‌هایی که قابلیت حمل آسانی داشته و می‌توان به راحتی آن را از یک مکان به مکان دیگر جابه‌جا کرد و به جهت کنترل دستی افراد از آن استفاده کرد، راکت دستی فلزیاب است؛ این دستگاه دارای حساسیت بالایی بوده و با بیرون آمدن نور و ارتعاش بدن می‌تواند هر نوع ماده فلزی و الکتریکی را تشخیص دهد.

از راکت بازرسی بدنی فلزیاب، به جهت بازرسی بدنی افراد با دقت بالا استفاده می‌شود و می‌تواند انواع فلزات آهنی و غیر آهنی را با دقت بالا ردیابی کند. این دستگاه با کمک تشخیص تغییر شکل میدان مغناطیسی که توسط خود محصول انجام می‌شود، می‌تواند انواع فلزات را شناسایی کرده و با کمک هشدار صوتی و یا لرزش به فرد کاربر در خصوص مشکوک بودن وسایل فرد مورد بررسی هشدار دهد.

این دستگاه در ابعاد کوچک طراحی شده و می‌توان از آن در فضاهای ورزشی، سالن‌های همایش، مکان‌های نظامی‌ و اماکن مشابه پرتردد، به جهت کنترل وسایل همراه افراد شرکت کننده استفاده کرد. با استفاده از این محصول امنیت مکان مورد نظر افزایش پیدا کرده و از ورود افراد غیرمجاز نیز به داخل سالن‌ها جلوگیری خواهد شد.

اهمیت دستگاه موبایل ‌یاب

امروزه می‌توان گفت تقریبا اکثر افراد در همه دنیا به موبایل دسترسی دارند. با این حال هنوز برخی از اماکن و سازمان‌ها در کشور هستند، که بنا به دلایل امنیتی اجازه داشتن تلفن همراه را به مراجعین خود نمی‌دهند. افراد نیز سعی می‌کنند با پنهان کردن موبایل در جیب لباس خود، قوانین امنیتی آن سازمان را نادیده بگیرند و با تلفن همراه خود وارد آن مکان شوند، به همین منظور بیشتر سازمان‌ها از دستگاه موبایل یاب در بخش ورودی ساختمان استفاده می‌کنند تا از لحاظ امنیت آسوده خاطر باشند. البته خوب است بدانید این دستگاه‌ها قابلیت تشخیص سایر فلزات را نیز دارد.

بسیاری از دانشگاه‌ها و مدارس به خصوص در زمان برگزاری آزمون‌ها از راکت‌های موبایل یاب استفاده می‌کنند تا داوطلبان و دانش آموزان گوشی یا تبلت به همراه نداشته باشند. بهره‌گیری از راکت فلزیاب به دلیل سهولت، صرفه جویی در وقت و هزینه مورد استقبال سازمان‌های زیادی قرار گرفته است.

کاربرد راکت بازرسی بدنی فلزیاب

در خصوص کاربرد راکت بازرسی بدنی فلزیاب همان‌طور که پیش‌تر نیز به آن اشاره شد به جهت بازرسی بدنی افراد مورد اسنفاده قرار می‌گیرد و جزو یکی از وسایل پرکاربرد و کارآمد در حوزه‌های بازرسی است. این دستگاه می‌تواند از خطای انسانی در هنگام بازرسی جلوگیری کرده و مانع از ورود و خروج اشیاء بدون مجوز شود.

از جمله کاربردهای دستگاه راکت بازرسی بدنی فلزیاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان تشخیص انواع قطعات الکتریکی همچون تلفن همراه، فلش مموری و غیره
  • امکان تشخیص انواع فلزات آهنی و غیر آهنی
  • قابلیت کم و زیاد کردن سطح حساسیت دستگاه
  • قابلیت شارژ و حمل آسان
  • قابلیت اعلان صوتی و یا ویبره
  • و …

راکت بازرسی در چه مکان‌هایی استفاده می‌شود؟

از راکت بازرسی بدنی موبایل و سایر ابزارها همچون فلزات در سالن‌های ورزشی، مجموعه‌های تولیدی، فرودگاه‌ها، مجموعه‌های نظامی، سازمان‌ها، سفارت‌خانه‌ها و اماکن پر تردد استفاده می‌شود تا از ورود و یا خروج اشیاء الکتریکی و فلزی نامتعارف و غیرمجاز جلوگیری شود.

این دستگاه‌ها در ابعاد کوچک و متناسب برای فضاهای پرتردد طراحی شده‌اند و علاوه بر قیمت مناسبی که دارند از جنس PVC ساخته شده‌اند و دارای وزن کم، باطری و شارژر هستند و در تمامی‌ محیط‌های دارای سقف و به دور از بارش باران و باد قابل استفاده خواهند بود.

تمامی ‌این قابلیت‌ها موجب شده است تا دستگاه مورد نظر را به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌ها به جهت کنترل بازرسی بدنی در مجموعه‌ها و سازمان‌های مختلف بشناسند، به همین دلیل اگر جزو کارمندان سازمان‌های نام برده شده هستید و یا امنیت سازمان‌ از درجه اهمیت بالایی برخوردار است، می‌توانید با آگاهی از قیمت راکت فلزیاب دستی این دستگاه را خریداری کرده و امنیت محل کار خود را بالا ببرید.

راکت دستی فلزیاب چیست و چه چیزهایی را با آن می‌توان بازرسی کرد؟

 با دستگاه راکت دستی، چه فلزهایی را می‌توان شناسایی کرد؟

با کمک دستگاه راکت دستی فلزیاب می‌توان انواع قطعات الکتریکی و انواع فلزات آهنی و غیر آهنی را شناسایی کرد و قابلیت بسیار خوبی که این محصول دارد این است که می‌توان سطح حساسیت این دستگاه را کم و زیاد کرده و به خوبی اشیا و قطعات را مورد بررسی قرار داد تا امنیت یک مکان پرتردد را بالا برد.

این دستگاه فلزیاب قابلیت حمل بالایی داشته و به صورت پرتابل طراحی شده است و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به باطری داخلی و قابلیت شارژ شدن آن به همراه شارژر اشاره کرد. این راکت دستی می‌تواند به سرعت انواع سلاح‌های سرد و گرم را تشخیص داده و موبایل یا مموری مخفی شده در پوشش افراد را نیز به خوبی تشخیص دهد. امکان مناسبی که این دستگاه دارد این است که دور زدن راکت موبایل یاب عملا غیر ممکن بوده و در هنگام شناسایی از دقت بسیار بالایی برخوردار است.

در برخی از اماکن که ورود بعضی از اشیا فلزی و الکتریکی ممنوع بوده، بهترین راه برای جلوگیری از ورود و خروج این‌گونه از اشیاء، استفاده از راکت بازرسی بدنی موبایل یا فلزات بوده که می‌تواند به جهت کنترل ورود و خروج انواع اشیاء مورد استفاده قرار گیرد. به طور حتم سازمان‌های بسیاری هستند که نیازمند دستگاهی با این تفاسیر هستند، بنابراین این افراد می‌توانند با آگاهی از قیمت راکت فلزیاب دستی و ویژگی‌های آن به فکر تهیه این دستگاه برای سازمان خود باشند.

راکت بازرسی فلزیاب تایگر

شرکت تایگر با بیش از ۲۰ سال سابقه کار در زمینه تولید انواع دستگاه‌های امنیتی همچون دستگاه حضور و غیاب، کنترل دسترسی، کنترل تردد اشخاص، تجهیزات کنترل بازرسی، کنترل تردد خودرو و دستگیره‌های الکترونیکی هوشمند بهترین محصولات را در زمینه بالا بردن هر چه بیشتر امنیت سازمان و منازل تولید کرده تا از ورود و خروج افراد به مکان در نظر داشته جلوگیری کرده و هیچ‌گونه تعرضی به مکان مورد نظر در زمان غیبت صاحبان کسب و کار و یا منازل وارد نشود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از راکت‌های بازرسی فلزیاب و مشاوره رایگان از متخصصان فروش تایگرتکو با شماره ۰۲۱۴۱۵۲۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید، تیم فروش تایگر آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان هستند تا در انتخاب بهترین دستگاه کنترل بازرسی به شما کمک کنند.