فهرست مطالب

هر آنچه که باید در مورد گیت کنترل تردد اهرمی بدانید!برای کنترل خروجی و ورودی مکان‌های مختلف، از گیت‌های کنترل تردد استفاده می‌شود. حال تفاوت گیت کنترل تردد و گیت‌ کنترل تردد اهرمی در فرم و حالت آن است که در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند، در اینجا قصد داریم تا به بررسی این موارد بپردازیم. در ابتدا مسائل ظاهری گیت اهرمی را بیان خواهیم کرد؛ سپس به دلایل انتخاب آن و همچنین مکان‌های مناسب برای استفاده از آن خواهیم پرداخت، در انتها نیز به نحوه خرید گیت اهرمی از «سایت تایگر» و قیمت آن خواهیم پرداخت.

معرفی گیت اهرمی

گیت‌ها در واقع دروازه‌هایی در ابعاد مختلف هستند که عبور و مرور افراد به محوطه و فضایی را کنترل می‌کنند. به کسانی که اجازه ورود داشته باشند، دسترسی می‌دهند و راه افراد متفرقه را سد می‌کنند. اگر شما نیز به دنبال خرید گیت کنترل تردد اهرمی هستید، با ما همراه شوید تا مشخصات این محصول را بررسی کنیم. گیت‌های کنترل تردد ارائه شده در سایت ما، یعنی سایت تایگر، شامل یک بدنه‌ی تمام استیل هوشمند و میله‌های مقاوم می‌شوند. بدنه‌ی گیت اهرمی دارای درجه حفاظت فیزیک IP64 است.

جنس گیت اهرمی

تمامی گیت‌ها دارای بدنه استیل هستند و در برابر خش خوردگی مقاومت نشان می‌دهند. این دسته از گیت‌ها برای مکان‌های سر بسته و مسقف مناسب هستند. اگر قصد دارید برای فضا و محوطه‌های باز که بارش باران و باد در آن‌ها رخ می‌دهد، گیتی را خریداری کنید، گزینه‌های دیگری نیز در سایت تایگر وجود دارد، همچنین در صورت عدم اطمینان از انتخاب مدل، می‌توانید با مشاوران به صورت آنلاین و تلفنی، ارتباط برقرار کرده و مشاوره دریافت نمایید. برای آگاهی از قیمت گیت ورودی می‌توانید با شماره ۰۲۱۴۱۵۲۶۰۰۰ تماس بگیرید.

 کیفیت گیت اهرمی

تمامی گیت‌های تردد طبق استانداردهای جهانی CE اروپا و FCC آمریکا ساخته شده‌اند. این استانداردها کیفیت ارائه شده را تضمین می‌کنند. می‌توانید با جستجوی نام استانداردها از شرایط و بررسی‌های انجام شده هنگام ساخت دستگاه‌ها با خبر شوید. گیت‌های اهرمی دارای پایه هستند که به زمین وصل می‌شوند. این مسئله استحکام بالایی برای آن‌ها ایجاد می‌کند؛ به خصوص در محیط‌های شلوغ که رفت و آمد بسیار است، استحکام گیت، ضروری خواهد بود.

قابلیت اتصال گیت به دستگاه های کنترل دسترسی و حضور و غیاب

تمامی گیت‌ها را می‌توانید به دستگاه‌های کنترل دسترسی افراد و حضور و غیاب مجهز کنید. این دستگاه پس از قرار گرفتن روی گیت به احراز هویت می‌پردازد. اگر افراد اجازه دسترسی داشته باشند، قفل اهرم‌های گیت باز خواهد شد و فرد متقاضی می‌تواند عبور کند. نحوه عملکرد اهرم‌ها بدین صورت است که شاخه‌های استیل گیت پس از دریافت سیگنال، از حالت قفل خارج شده و فرد می‌تواند با دست یا تن خود آن‌ها را به حرکت درآورد. در غیر این صورت اهرم‌ها قفل شده و در صورت نیاز، به گروه نگهبانی اخطار داده می‌شود.

مزایای استفاده از گیت اهرمی

استفاده از گیت اهرمی در ادارات و سازمان‌ها مزایای زیادی دارد که عبارت‌انداز:

  • کنترل جمعیت در مکان‌های شلوغ
  • قابلیت اضافه نمودن اختیارات متفاوت به دستگاه(حضور و غیاب، کنترل دسترسی)
  • کنترل تردد به صورت هوشمندانه
  • کاهش هزینه‌ها
  • کاهش به‌کارگیری نیروی انسانی
  • برقراری امنیت در سازمان‌ها
  • و…

نحوه عملکرد گیت اهرمی

در قسمت بالای بدنه گیت، یک نشانگر LED قرار دارد. پیش از هر چیز شما باید دسترسی‌ها را برای سیستم تعریف کنید. افرادی که دارای کارت‌های مشخص هستند، می‌توانند با قرار دادن کارت در مکان مشخص، از آن عبور کنند. برای مثال، در ایستگاه‌های قطار تعریف شده است که افرادی که کارت بلیط دارند می‌توانند عبور کنند. اگر گیت را برای سازمان خود خرید می‌کنید، می‌توانید به جای تعریف کارت، از دستگاه اثر انگشت برای اجازه ورود و خروج افراد استفاده کنید، به این ترتیب هم دسترسی‌ها داده می‌شود و هم ساعت‌های عبور و مرور را می‌توان بررسی کرد.

هر آنچه که باید در مورد گیت کنترل تردد اهرمی بدانید!

در چه مکانی از گیت‌های اهرمی استفاده کنیم؟

خرید گیت کنترل تردد اهرمی برای مکان پر تردد و مجموعه‌های بزرگ مناسب است، از جمله شرکت‌های خصوصی، سازمان‌های دولتی، مجموعه‌های تولیدی، ایستگاه‌های قطار و…

هر کدام از مدل‌های گیت اهرمی به مقدار منبع تغذیه مشخصی احتیاج خواهند داشت. انتخاب نوع زیر مدل وابسته به محل قرار گیری و طول و عرض محیط است. در این زمینه می‌توانید از کارشناسان ما کمک گیرید. کارشناسان ما در زمینه انتخاب نوع مدل و قیمت گیت‌های ورود و خروج، شما را راهنمایی خواهند کرد.

مدل‌های گیت اهرمی در حال حاضر شامل موارد زیر است:

  • گیت اهرمی مدل T-54001
  • گیت کنترل اهرمی مدل T-53001
  • گیت اهرمی مدل T-52001
  • گیت اهرمی مدل T-50001
  • و مدل‌هایی که در آینده اضافه خواهند شد…

مدل‌های جدیدتر نیز به مجموعه اضافه خواهد شد که برای آگاهی از آن می‌توانید در سایت، در صفحه گیت کنترل تردد اشخاص و بخش گیت‌های اهرمی را مطالعه کرده یا به صورت آنلاین از مشاوران فروش ما پرس و جو کنید. هر کدام از مدل‌های گفته شده تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند، برای مثال برخی از گیت‌های اهرمی تنها شامل یک سمت می‌شوند، برخی دیگر دارای دو سری میله اهرمی‌ برای عبور و مرور هستند یا زاویه قرار گیری اهرم‌ها نیز متفاوت است. انتخاب بهترین مدل، به محیط سازمان و شرکت شما بستگی خواهد داشت.

ویژگی‌ گیت‌های اهرمی

گیت های اهرمی دارای ویژگی‌های متعددی هستند که عبارت‌انداز:

  • بدنه تمام استیل ساخته شده تحت استانداردهای جهانی
  • طول عمر بالا و قابل استفاده در مکان‌های مسقف
  • تحمل دمای بین -۲۷ تا ۶۰ درجه
  • تحمل رطوبت تا ۵ درصد که می‌تواند در انواع مدل‌ها متغییر باشد.
  • امکان استفاده با چند حالت(یک طرفه، دو طرفه)
  • مجهز به حالت اضطراری
  • و…

ویژگی‌های هر یک از مدل‌های گفته شده می‌تواند متفاوت باشد، همچنین با وجود آنکه تمامی دستگاه‌های گفته شده طبق استانداردهای جهانی ساخته شده‌اند، با این حال طراحی هر یک متفاوت است. عملکرد تمامی دستگاه‌ها، تضمین شده است و در صورت نیاز، پشتیبانی‌های لازم برای آن ارائه خواهد شد. در زمینه قیمت، گارانتی و … با بخش پشتیبانی مجموعه تایگر در تماس باشید.

همانطور که اشاره کردیم می‌توانید انواع دستگاه‌های کنترل دسترسی و حضور و غیاب را به این گیت‌های مدرن و اقتصادی متصل کنید. از نظر سطح قیمت، گیت اهرمی یکی از پرفروش‌ترین مدل‌ها است، همچنین ابعاد آن برای انواع سازمان‌ها و محیط‌ها می‌تواند مناسب باشد. مدل‌هایی که در بالا مطرح شده‌اند، در ابعاد مختلفی هستند. برای دریافت اندازه مناسب و راهنمایی در مورد چگونگی نصب، با ما در تماس باشید، همچنین با کلیک بر روی هر یک از مدل‌های گیت اهرمی در سایت تایگر، می‌توانید اطلاعات جامعی درباره جنس دستگاه و عملکردهای اجرایی آن دریافت کنید.