2141526666

دستگاه کنترل دسترسی مدل T-10343

دستگاه کنترل دسترسی مدل T-10343 تایگر، به عنوان یکی از کارآمدترین اکسس کنترل‌ها، از بهترین فناوری‌های روز دنیا پشتیبانی می‌کند. این سیستم دارای سنسور اثر انگشت نوری بوده و قابلیت ثبت 3000 اثرانگشت، 30000 کارت و 100000 رکورد تردد را دارد. خاصیت ضد آب بودن نیز از دیگر مزیت هایی است که این دستگاه را به یکی از دستگاه‌های ساده و پرطرفدار، در حوزه تشخیص هویت کاربران و ثبت تردد تبدیل نموده است، این دستگاه همچنین در صورت نیاز کاربران قابلیت اتصال به Wi-Fi را دارد؛ که امکان اتصال دستگاه از طریق امواج و بدون نیاز به کابل شبکه را فراهم می‌کند. برای اتصال به نرم‌افزار اکسس کنترل نیز می‌توان از فلش داریوهای USB و پورت LAN تحت شبکه استفاده کرد.

برخی از ویژگی های دستگاه

ضد آب

ضد آب

کارت

کارت

شبکه LAN

شبکه LAN

اثر انگشت

اثر انگشت

چرا باید از این دستگاه استفاده کنید؟

دستگاه کنترل دسترسی مدل T-10343 تایگر، با درجه حفاظت فیزیکی IP65 و خاصیت ضد آب و گرد و غبار بودن، این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید در محیط‌های خارجی و در معرض باد و باران نیز، با خیالی آسوده این دستگاه را نصب و استفاده نمایید. دارا بودن سنسور اثر انگشت نوری به شما کمک می‌کند تا در صورت مخدوش بودن انگشت کاربران، بتوانید ورود آنان را به سادگی ثبت نمایید. قابلیت استفاده از کارتخوان بدون تماس RFID در کنار سیستم اثر انگشت نیز، این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا متناسب با شرایط محیط سازمان و پرسنل خود، از یکی از روش‌های ثبت تردد این دستگاه بهره ببرید. این دستگاه ظرفیت ثبت ۳ هزار اثر انگشت و 30 هزار کارت بدون تماس را دارد و یکی از پر طرفدارترین و مقاوم‌ترین دستگاه‌های کنترل دسترسی تایگر است که می‌تواند با توجه به نیاز شما انتخاب بسیار مناسبی باشد.

نرم افزار دستگاه کنترل دسترسی

نرم افزار کنترل دسترسی (Access Control) تایگر، یک نرم افزار قدرتمند بوده که به منظور مدیریت در کنترل ورود و خروج افراد در زمان‌های متفاوت به مکان‌های ویژه و خاص مانند اتاق‌های سرور، انبارها و آزمایشگاه‌ها، مکان‌های امنیتی و سایر موارد مشابه طراحی و ارائه شده است. این نرم افزار دارای TimeZone بوده و می‌توانید بر اساس آن، برنامه ریزی کنید که هر شخص در چه ساعاتی و چه روزهایی، اجازه تردد به کدامیک از درگاه‌های یک سازمان را دارد. امکان استفاده از اپلیکیشن اکسس کنترل تایگر، از دیگر ویژگی های این نرم افزار است که قابلیت های فراوانی از جمله باز نمودن درب از راه دور به وسیله تلفن همراه را برای کاربران خود فراهم نموده است.

  • قابلیت گروه‌بندی افراد
  • رابط کاربری آسان و کاربر پسند
  • امکان تعریف دسترسی‌های ترکیبی
  • توانایی باز نمودن درب از طریق نرم افزار
  • قابلیت تعریف کارمندان به تعداد نامحدود
  • قابلیت صدور مجوز دسترسی به صورت فردی و گروهی
  • امکان مشاهده ترددها به صورت online و تهیه انواع گزارش
  • تنظیم زمان‌بندی به صورت یک قانون ترددی به فرد یا گروه خاص

چه کسانی باید از این دستگاه استفاده کنند؟

اگر شما شرکت و یا سازمان بزرگی هستید و به دنبال دستگاه کنترل ترددی مقاوم، ساده و کاربردی هستید، ما دستگاه کنترل دسترسی مدل T-10343 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این دستگاه با مقاومت بالا و دارا بودن خاصیت ضد آب و گرد و خاک، این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که حتی در کارگاه ها و کارخانجات و یا در محیط‌های خارجی نیز، بدون دغدغه آن را نصب نمایید.

مشاوره فروش

گروه تایگر همواره آماده کمک کردن و افزودن دانش افراد از طریق دادن اطلاعات دقیق و درست به آن ها است. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تماس با ما

با شماره 02141526000 تماس بگیرید

درساعات اداری پاسخگو شما هستیم

محصولات مرتبط

محصول به سبد خرید اضافه شد

درخواست شما ارسال شد

نیاز به راهنمایی دارید؟