2141526666

اسکنر اثر انگشت مدل T-40206

اسکنر مدل T-40206 تایگر، یک دستگاه اسکنر اثر انگشت رومیزی بوده که برای نمونه‌گیری از اثر انگشت افراد طراحی و به بازار ارائه شده است. این اسکنر دارای سنسور اثر انگشت SilkID بوده و می‌تواند نمونه‌برداری از اثر انگشت‌ها را با الگوریتم پیشرفته و سرعت قابل قبولی به انجام برساند. این دستگاه در سازمان‎های بزرگ، کارخانجات، مجموعه‎های تولیدی و دیگر مجموعه‎ها با تعداد پرسنل بالا جهت نمونه‎‌گیری از اثرانگشت افراد و استفاده در اتوماسیون های حضور و غیاب و کنترل دسترسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برخی از ویژگی های دستگاه

پورت USB

پورت USB

اثر انگشت

اثر انگشت

چرا باید از این دستگاه استفاده کنید؟

از دستگاه T-40206، با استفاده از سنسور اثر انگشت SilkID می‌توان برای نمونه‌گیری اثر انگشت پرسنل در اتوماسیون‌هایی مانند حضور و غیاب و کنترل دسترسی استفاده کرد. این ریدر به سنسور اثر انگشت قوی با سرعت بالا مجهز است و می‌توان آن را به رایانه از طریق سیم و پورت USB متصل کرده و اطلاعات اثر انگشت‌های اسکن شده را به نرم‌افزار منتقل کنید. به‌طور کلی ابعاد کوچک، نمونه گیری اثر انگشت با سرعت بالا با استفاده از سنسور اثر‌انگشت نوری، قابلیت انتقال اثرانگشت به نرم افزارهای حضور غیاب اکسس کنترل و استفاده در دیگر نرم افزارها با استفاده از تعریف DLL دستگاه از قابلیت‌های این اسکنر رومیزی است.

نرم افزار دستگاه کنترل دسترسی

نرم افزار کنترل تردد تایگر، یک نرم افزار قدرتمند بوده که به منظور مدیریت در کنترل ورود و خروج افراد در زمان‌های متفاوت به مکان‌های ویژه و خاص مانند اتاق‌های سرور، انبارها و آزمایشگاه‌ها، مکان‌های امنیتی و سایر موارد مشابه طراحی و ارائه شده است. این نرم افزار دارای TimeZone بوده و می‌توانید بر اساس آن، برنامه ریزی کنید که هر شخص در چه ساعاتی وچه روزهایی، اجازه تردد به کدامیک از درگاه‌های یک سازمان را دارد.

  • قابلیت گروه‌بندی افراد
  • رابط کاربری آسان و کاربر‌پسند
  • امکان تعریف دسترسی‌های ترکیبی
  • توانایی باز نمودن درب از طریق نرم افزار
  • قابلیت تعریف کارمندان به تعداد نامحدود
  • قابلیت صدور مجوز دسترسی به صورت فردی و گروهی
  • امکان مشاهده ترددها به صورت online و تهیه انواع گزارش
  • تنظیم زمانبندی به صورت یک قانون ترددی به فرد یا گروه خاص

چه کسانی باید از این دستگاه استفاده کنند؟

ریدر مدل T-40206 تایگر، یک دستگاه اسکنر رومیزی اثرانگشت با سنسور نوری SilkID بوده و برای سازمان‌ها و اماکنی با تعداد پرسنل بالا مانند کارخانجات، سازمان‌‌های دولتی، شرکت‌ها و بیماستان‌ها مناسب است.

مشاوره فروش

گروه تایگر همواره آماده کمک کردن و افزودن دانش افراد از طریق دادن اطلاعات دقیق و درست به آن ها است. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تماس با ما

با شماره 02141526000 تماس بگیرید

درساعات اداری پاسخگو شما هستیم

محصولات مرتبط

محصول به سبد خرید اضافه شد

درخواست شما ارسال شد

نیاز به راهنمایی دارید؟