2141526666

دستگیره درب الکترونیکی L-11303

دستگیره درب اثرانگشتی با سنسور ضدخش نوری مدل L-11303‌، یکی از محبوب‌ترین و به‌روز‌ترین سیستم‌های امنیتی شرکت تایگر است. این محصول دارای بدنه‌ای مقاوم از جنس فولاد ضدزنگ بوده و برای کنترل تردد افراد، اجازه ورود و دسترسی به اماکن مورد استفاده قرار می‌گیرد. قابلیت اسکن و ذخیره سازی 500 اثر انگشت، دارا بودن صفحه کلید برای ورود و ثبت 100 رمز عبور و ظرفیت ثبت 30000تردد، این دستگاه را به یکی از مجهزترین دستگیره‌های هوشمند تبدیل کرده است‌. برای کنترل امنیت در هنگام ورود به واحد‌های مسکونی، دفاتر اداری و دولتی، اتاق‌های مدیریتی و سایر موارد مشابه می‌توان از دستگیره‌ هوشمند الکترونیکی L-11303 استفاده کرد.

برخی از ویژگی های دستگاه

رمز

رمز

پورت USB

پورت USB

باطری داخلی

باطری داخلی

اثر انگشت

اثر انگشت

چرا باید از این دستگاه استفاده کنید؟

اگر به دنبال یک دستگیره هوشمند الکترونیکی مناسب و به‌روز برای کنترل تردد افراد هستید، دستگیره درب الکترونیکی L-11303 می‌تواند یک پیشنهاد مناسب برای شما باشد. این دستگیره دارای یکسری ماژول‌های انتخابی مانند باز کردن درب به وسیله ریموت، کارت بدون تماس، رمز عبور و اثر انگشت است که شما بر اساس شرایط، نیاز و علاقه خود می‌توانید انتخاب کنید که درب ورودی به چه طریق باز شود. همچنین دستگیره هوشمند الکترونیکی L-11303 بدون نیاز به سیم‌کشی برق بوده و از طریق باطری عمل می‌کند و با کاربری بسیار آسانی که دارد در بین دستگیره‌های الکترونیکی از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. از دیگر مزیت‌هایی که این دستگاه را به انتخاب مناسب و هوشمندانه‌ای برای شما تبدیل می‌کند، امکان گزارش‌گیری از ترددها و پشتیبانی از USB ضمن طراحی شیک دستگاه و مقاومت و استحکام بدنه آن برای استفاده است. همچنین برای محافظت بیشتر از صفحه نمایش OLED و سنسور اثر انگشت در این مدل از پوشش کشویی استفاده شده است.

چه کسانی باید از این دستگاه استفاده کنند؟

سازمان‌های بزرگ و کوچک و بخش‌هایی که ورود کنترل شده دارند مانند درب اتاق هتل‌ها، آزمایشگاه‌ها، آپارتمان‌های مسکونی،‌ دفاتر دولتی و خصوصی و اتاق سرورها می‌توانند از دستگیره درب الکترونیکی L-11303 با ظاهری مدرن و فناوری پیشرفته بهره ببرند.

مشاوره فروش

گروه تایگر همواره آماده کمک کردن و افزودن دانش افراد از طریق دادن اطلاعات دقیق و درست به آن ها است. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تماس با ما

با شماره 02141526000 تماس بگیرید

درساعات اداری پاسخگو شما هستیم

محصولات مرتبط

محصول به سبد خرید اضافه شد

درخواست شما ارسال شد

نیاز به راهنمایی دارید؟