2141526666

دستگیره درب الکترونیکی L-11302

دستگیره درب الکترونیکی L-11302، از پیشرفته‌ترین سیستم‌های امنیتی برای کنترل تردد افراد است. از این دستگیره‌ها برای دسترسی و کنترل ورود و خروج به اماکن مختلف، از جمله واحد‌های مسکونی، دفاتر اداری و دولتی و سایر موارد مشابه استفاده می شود. قابلیت اسکن و ذخیره سازی 500 اثر انگشت، دارا بودن صفحه کلید جهت ورود و ثبت 100 رمز عبور، ظرفیت ثبت تردد 30000 رکورد، امکان گزارش‌گیری از ترددها و پشتیبانی از USB، این دستگاه را به یکی از مجهزترین دستگیره‌های هوشمند تبدیل کرده است. طراحی زیبا با پوشش کروم براق نیز از دیگر ویژگی‌های این دستگیره الکترونیکی است.

برخی از ویژگی های دستگاه

رمز

رمز

پورت USB

پورت USB

باطری داخلی

باطری داخلی

اثر انگشت

اثر انگشت

چرا باید از این دستگاه استفاده کنید؟

اگر به دنبال یک دستگیره هوشمند الکترونیکی مناسب و به‌روز برای کنترل تردد افراد هستید، دستگیره درب الکترونیکی L-11302 می‌تواند یک پیشنهاد مناسب برای شما باشد. این دستگیره دارای الگوریتم جدید تشخیص اثر انگشت است و طراحی دسته آن به شکلی است که مانع از ورود افراد غیر مجاز به زور می‌شود و در صورت بروز همچین مشکلاتی هشدار می‌دهد. این دستگیره دارای یکسری ماژول‌های انتخابی مانند باز کردن درب به وسیله ریموت، ریدر کارتخوانRFID (125 کیلو هرتز) و ریدر Mifare است که شما بر اساس نیاز و علاقه خود می‌توانید انتخاب کنید که درب ورودی به چه طریق باز شود. علاوه بر ریموت و کارتخوان، قابلیت اسکن اثر انگشت و رمز عبور هم از دیگر امکانات این دستگاه است که به شما این امکان را می‌دهد تا متناسب با شرایط، با هر روش دلخواهی برای افراد اجازه ورود و دسترسی صادر کنید. همچنین دستگیره L- 11302 دارای ترمینال‌های خارجی است که در مواقع اتمام باطری، از باتری‌های کتابی پشتیبانی می‌کند تا ورود فرد در آن زمان هم امکان‌پذیر باشد و از اتلاف وقت جلوگیری شود. همچنین از دیگر مزیت‌هایی که این دستگاه را به انتخاب مناسب و هوشمندانه‌ای برای شما تبدیل می‌کند، طراحی شیک دستگاه، سرعت تشخیص بالا، مقاومت آن در برابر ضربات، دارا بودن قفل مکانیکی برای استفاده در مواقع اضطراری و کاربری آسان آن بدون نیاز به افراد متخصص است.

چه کسانی باید از این دستگاه استفاده کنند؟

سازمان‌های بزرگ و کوچک و بخش‌هایی که ورود کنترل شده دارند مانند درب اتاق هتل‌ها، آزمایشگاه‌ها، آپارتمان‌های مسکونی،‌ دفاتر دولتی و خصوصی و اتاق سرورها می‌توانند از دستگیره درب الکترونیکی L-11302 با ظاهری مدرن و فناوری پیشرفته بهره ببرند.

مشاوره فروش

گروه تایگر همواره آماده کمک کردن و افزودن دانش افراد از طریق دادن اطلاعات دقیق و درست به آن ها است. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تماس با ما

با شماره 02141526000 تماس بگیرید

درساعات اداری پاسخگو شما هستیم

محصولات مرتبط

محصول به سبد خرید اضافه شد

درخواست شما ارسال شد

نیاز به راهنمایی دارید؟