2141526666

برد کنترل دسترسی مدل T-70304

برد کنترل دسترسی مدل T-70304 تایگر، از فناوری‌های روز دنیا برای کنترل دسترسی پشتیبانی می‌کند. دارا بودن 30000 ظرفیت برای ثبت کارت، ثبت 3000 اثر انگشت، ظرفیت 100هزارتایی تردد، قابلیت اتصال 8 ریدر و کنترل 4 درب به صورت همزمان، ویژگی‌هایی هستند که برد کنترل دسترسی مدل T-70304 را به یکی از دستگاه‌های پرطرفدار و کارآمد در میان اکسس کنترل‌ها تبدیل کرده است. این برد نسبت به خرید چهار دستگاه اکسس کنترل، برای چهار درب، به‌صرفه‌تر و اقتصادی‌تر خواهد بود. برد کنترل دسترسی به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا بتوانند برای ورود و خروج افراد به مکان‌های خاص مانند دفاتر مدیریت، اتاق‌های سرور و واحدهای اسناد دسترسی صادر کنند.

برخی از ویژگی های دستگاه

کارت

کارت

شبکه LAN

شبکه LAN

اثر انگشت

اثر انگشت

چرا باید از این دستگاه استفاده کنید؟

اگر هزینه خرید چهار دستگاه اکسس کنترل برای چهار درب، از نظر شما اقتصادی نیست، برد کنترل دسترسی مدل T-70304 تایگر می‌تواند برای شما مناسب و بهترین گزینه باشد، زیرا این دستگاه می‌تواند چهار درب را به صورت همزمان کنترل کند و بسیار به‌صرفه و اقتصادی خواهد بود. در این برد امکان اتصال حداکثر 8 عدد ریدر مدل T-40302 یا T-40304 تایگر با استفاده از پورت (RS485) جهت شناسایی و احراز هویت افراد، به شکل همزمان وجود دارد.<br> برد کنترل دسترسی مدل T-70304 تایگر، با درجه حفاظت فیزیکی IP64 در تمامی نقاط کشور در محیط‌های مسقف و به دور از بارش باران و باد قابل استفاده است. این دستگاه به‌دلیل دارا بودن پورت LAN می‌تواند به نرم‌افزار اكسس كنترل تایگر متصل شده و داده‌های خود را جهت گزارش‌گیری به نرم‌افزار منتقل کند؛ بنابراین، اگر اتصال به نرم‌افزار اکسس کنترل برای شما جهت دریافت گزارش‌های تردد اهمیت دارد و به دنبال برد کنترل دسترسی با قیمت بسیار مناسب برای باز کردن چهار درب به صورت همزمان هستید، دستگاه T-70304 پیشنهادی منطقی برای شما به نظر می‌رسد.<br> برای احراز هویت و شناسایی افراد می‌توان این برد را به ریدر تایگر مدل T-40302 یا T-40304 متصل کرد، بنابراین شما به سادگی می‌توانید به هر فرد یک کارت بدون تماس یا ثبت اثر انگشت اختصاص دهید تا دستگاه با استفاده از کارت، رمز عبور یا اسکن اثر انگشت، فرد را شناسایی کرده و سپس به وسیله رله خود درب مجهز به قفل الکترونیکی را باز کند.<br>

نرم افزار دستگاه کنترل دسترسی

نرم افزار کنترل دسترسی (Access Control) تایگر، یک نرم افزار قدرتمند بوده که به منظور مدیریت در کنترل ورود‌‌ و خروج افراد در زمان‌های متفاوت به مکان‌های ویژه و خاص مانند اتاق‌های سرور، انبارها و آزمایشگاه‌ها، مکان‌های امنیتی و سایر موارد مشابه طراحی و ارائه شده است. این نرم افزار دارای TimeZone بوده و می‌توانید بر اساس آن، برنامه ریزی کنید که هر شخص در چه ساعاتی وچه روزهایی، اجازه تردد به کدامیک از درگاه‌های یک سازمان را دارد. امکان استفاده از نرم‌افزار اکسس کنترل تایگر، از دیگر ویژگی های این نرم افزار است که قابلیت های فراوانی از جمله باز نمودن درب از راه دور به وسیله تلفن همراه را برای کاربران خود فراهم نموده است.

  • قابلیت گروه‌بندی افراد
  • رابط کاربری آسان و کاربر‌پسند
  • امکان تعریف دسترسی‌های ترکیبی
  • توانایی باز نمودن درب از طریق نرم افزار
  • قابلیت تعریف کارمندان به تعداد نامحدود
  • قابلیت صدور مجوز دسترسی به صورت فردی و گروهی
  • امکان مشاهده ترددها به صورت online و تهیه انواع گزارش
  • تنظیم زمان‌بندی به صورت یک قانون ترددی به فرد یا گروه خاص

چه کسانی باید از این دستگاه استفاده کنند؟

برد کنترل دسترسی مدل T-70304 تایگر، به‌دلیل دارا بودن ظرفیت بالای اثرانگشت و کارت RFID، یکی از پرطرفدارترین و البته قدرتمندترین دستگاه‌های کنترل دسترسی تایگر است که می‌تواند با توجه به نیاز شما انتخاب بسیار مناسبی برای محیط‌هایی با تردد متوسط باشد.

مشاوره فروش

گروه تایگر همواره آماده کمک کردن و افزودن دانش افراد از طریق دادن اطلاعات دقیق و درست به آن ها است. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تماس با ما

با شماره 02141526000 تماس بگیرید

درساعات اداری پاسخگو شما هستیم

محصولات مرتبط

محصول به سبد خرید اضافه شد

درخواست شما ارسال شد

نیاز به راهنمایی دارید؟