2141526666

ريدر اثر انگشتی مدل T-40304

ریدر مدل T-40304 تایگر، جهت اتصال به برد کنترل دسترسی T-70302 و T-70304 استفاده می‌شود. این ریدر به منظور حفاظت، بررسی ورود و خروج و کنترل تردد افراد در سازمان‌هایی که دارای حساسیت امنیتی بالایی هستند مانند دفاتر مدیریت، اتاق‌های سرور و واحدهای اسناد و مدارک مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این ریدر افراد با استفاده از کارت بدون تماس، رمز عبور و اثر انگشت می‌توانند کنترل دسترسی داشته باشند. دستگاه کنترل دسترسی 40304 مقرون به صرفه بوده و برای شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک و متوسط مناسب است.

برخی از ویژگی های دستگاه

کارت

کارت

رمز

رمز

اثر انگشت

اثر انگشت

چرا باید از این دستگاه استفاده کنید؟

ریدر مدل T-40304 تایگر، این دستگاه با درجه حفاظت فیزیکی IP64 در تمامی نقاط کشور در محیط‌های مسقف و به دور از بارش باران و باد قابلیت استفاده دارد. به‌طور کلی ابعاد کوچک، طراحی زیبا و مجهز بودن به سنسور اثر انگشت نوری، صفحه کلید جهت ورود رمز عبور و کارتخوان بدون تماس این دستگاه را به گزینه‌ای مناسب در مقایسه با نمونه‌های مشابه در بازار تبدیل کرده است. اگر برای کنترل چند درب به صورت همزمان قصد دارید از برد کنترل دسترسی تایگر استفاده کنید، می‌توانید از این ریدر کارتی استفاده کرده و با استفاده از پورت RS485 می‌توانید آن را به بردهای کنترل دسترسی (اکسس کنترل) T-70304 و T-70302 متصل کنید. این ریدر با استفاده از کارتخوان بدون تماس RFID، اسکنر اثر انگشت و صفحه کلید برای وارد کردن رمز عبور می‌تواند هویت افراد را بررسی و احراز کند. برای کنترل یک درب از دو طرف به وسیله یک دستگاه کنترل دسترسی (اکسس کنترل)، می‌توانید ریدر T-40304 را به دستگاه اکسس متصل کنید (باید دستگاه اکسس قابلیت اتصال ریدر دوم را داشته باشد) و درب را از داخل و خارج کنترل کنید.

چه کسانی باید از این دستگاه استفاده کنند؟

اگر به دنبال یک ریدر اثر انگشت، برای استفاده در سازمان‌های کوچک و بزرگ خود هستید، ریدر مدل T-40304 می‌تواند برای شما مناسب باشد. این ریدر به سنسور اثر انگشت نوری ضد خش، صفحه کلید جهت ورود رمز عبور و کارتخوان بدون تماس مجهزبوده و شما را قادر می‌سازد تا در تمامی اماکن اعم از کارخانجات، مراکز صنعتی و تولیدی، شرکت ها، بیمارستان‌ها و ... به سادگی از این دستگاه استفاده نمایید.

مشاوره فروش

گروه تایگر همواره آماده کمک کردن و افزودن دانش افراد از طریق دادن اطلاعات دقیق و درست به آن ها است. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تماس با ما

با شماره 02141526000 تماس بگیرید

درساعات اداری پاسخگو شما هستیم

محصولات مرتبط

محصول به سبد خرید اضافه شد

درخواست شما ارسال شد

نیاز به راهنمایی دارید؟