2141526666

ریدر اثر انگشتی مدل T-40302

ریدر اثرانگشت مدل T-40302، یک اسکنر اثر انگشت عالی و حرفه ای است که برای حفاظت و بررسی ورود و خروج افراد به مکان‌های خاص، از طریق کارت بدون تماس و اثر انگشت می‌توان از آن استفاده نمود. ویژگی مهمی ‌که این دستگاه را نسبت به دیگر ریدرهای اثر انگشت خاص می‌کند، خاصیت ضد آب بودن این دستگاه است. به واسطه این قابلیت، شما می‌توانید از این دستگاه در محیط‌های خارجی (out door) و مکان‌هایی که احتمال رطوبت دارند، جهت اتصال به بردهای کنترل دسترسی T-70304 و T-70302 و همچنین دستگاه های کنترل دسترسی (با قابلیت نصب ریدر جانبی) استفاده نمایید.

برخی از ویژگی های دستگاه

ضد آب

ضد آب

کارت

کارت

اثر انگشت

اثر انگشت

چرا باید از این دستگاه استفاده کنید؟

اگر به دنبال یک ریدر ضدآب برای استفاده در خارج از سازمان هستید، ریدر مدل T-40302 می‌تواند برای شما مناسب باشد. این دستگاه با درجه حفاظت فیزیکی IP65 در تمامی نقاط کشور در محیط‌های داخلی و خارجی و قابلیت استفاده دارد و کاملا ضدآب است؛ همچنین این دستگاه با بدنه‌ای باریک و طراحی خاص ظاهری مدرن دارد و می‌توان آن را در هر محیطی با دکوراسیون‌های مختلف نصب کرد. اگر برای کنترل چند درب به صورت همزمان قصد دارید از برد کنترل دسترسی تایگر استفاده کنید، می‌توانید از این ریدر کارتی استفاده کرده و با استفاده از پورت RS485 می‌توانید آن را به بردهای کنترل دسترسی (اکسس کنترل) T-70302 و T-70304 متصل کنید. این ریدر با استفاده از کارتخوان بدون تماس RFID و اسکنر اثر انگشت، می‌تواند هویت افراد را بررسی و احراز کند. برای کنترل یک درب از دو طرف به وسیله یک دستگاه کنترل دسترسی (اکسس کنترل)، می‌توانید ریدر T-40302 را به دستگاه اکسس متصل کنید (باید دستگاه اکسس قابلیت اتصال ریدر دوم را داشته باشد) و درب را از داخل و خارج کنترل کنید. به‌طور کلی بدنه ضد آب با ابعاد کوچک و امکاناتی از جمله سنسور اثر انگشت و ریدر کارتخوان RFID این دستگاه را به یکی از پرتقاضاترین ریدرهای موجود در بازار تبدیل کرده است.

چه کسانی باید از این دستگاه استفاده کنند؟

ریدر اثر انگشت مدل T-40302، یک دستگاه ضد آب (IP65) بوده و می‌توانید آن را بدون نگرانی از نفوذ باران و گردوغبار، در خارج از ساختمان‌ها نیز نصب نمایید؛ بنابراین، این دستگاه برای مراکز بزرگ مانند مراکز صنعتی، انبارها، کارخانجات و دیگر اماکنی که نیاز به استفاده از دستگاه در محیط‌های خارجی (Out Door) را دارند، یک پیشنهاد عالی محسوب می‌شود.

مشاوره فروش

گروه تایگر همواره آماده کمک کردن و افزودن دانش افراد از طریق دادن اطلاعات دقیق و درست به آن ها است. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تماس با ما

با شماره 02141526000 تماس بگیرید

درساعات اداری پاسخگو شما هستیم

محصولات مرتبط

محصول به سبد خرید اضافه شد

درخواست شما ارسال شد

نیاز به راهنمایی دارید؟