2141526666

ریدر کارتی مدل T-40101

ریدر مدل T-40101 تایگر، جهت اتصال به برد کنترل دسترسی (اکسس کنترل) T-70102 و T-70104 استفاده می‌شود. طراحی زیبا و مستحکم و قابلیت اتصال و نصب آسان، دلیل محبوبیت این ریدرها در میان کاربران است. از ریدر مدل T-40101، برای حفاظت و بررسی ورود و خروج افراد از طریق کارت نیز می‌توان استفاده نمود. این ریدر برای دستگاه‌های کنترل دسترسی طراحی و به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا بتوانند برای ورود و خروج افراد به مکان‌های خاص دسترسی صادر کنند. واحدهایی که در سازمان‌ها دارای حساسیت امنیتی بالایی هستند مثل دفاتر مدیریت، اتاق‌های سرور و واحدهای اسناد و مدارک به دستگاه‌های کنترل دسترسی (اکسس کنترل) برای حفاظت و کنترل تردد افراد نیاز دارند. در این ریدر افراد تنها با استفاده از کارت می‌توانند کنترل دسترسی داشته باشند.

برخی از ویژگی های دستگاه

ضد آب

ضد آب

کارت

کارت

چرا باید از این دستگاه استفاده کنید؟

ریدر مدل T-40101 تایگر، یک دستگاه ضد آب(IP65) بوده و می‌توان آن را بدون نگرانی از نفوذ باران در خارج از ساختمان نیز نصب نمود. این دستگاه با درجه حفاظت فیزیکی IP65 در تمامی نقاط کشور در محیط‌های داخلی و خارجی و قابلیت استفاده دارد و کاملا ضدآب است؛همچنین، بدنه‌ی باریک و طراحی خاص این ریدر موجب شده تا آن را در هر محیطی با دکوراسیون‌های مختلف نصب کرد. اگر برای کنترل چند درب به صورت همزمان قصد دارید از برد کنترل دسترسی تایگر استفاده کنید، می‌توانید از این ریدر کارتی استفاده کرده و با استفاده از پورت RS485 می‌توانید آن را به بردهای کنترل دسترسی (اکسس کنترل) T-70102 یا T-70104 متصل کنید. این ریدر با استفاده از شناسایی کارت‌های بدون تماس و معرفی شناسه کارت به برد کنترل دسترسی، می‌تواند هویت افراد را بررسی و احراز کند. برای کنترل یک درب از دو طرف به وسیله یک دستگاه کنترل دسترسی (اکسس کنترل)، می‌توانید ریدر T-40101 را به دستگاه اکسس متصل کنید (باید دستگاه اکسس قابلیت اتصال ریدر دوم را داشته باشد) و درب را از داخل و خارج کنترل کنید.

چه کسانی باید از این دستگاه استفاده کنند؟

اگر به دنبال یک ریدر ضدآب برای استفاده در داخل و خارج از ساختمان هستید، ریدر مدل T-40101 می‌تواند برای شما گزینه‌ی مناسبی باشد. این دستگاه به کسانی که به دنبال یک ریدر کارتی ضد آب با ظاهری مدرن هستند، پیشنهاد می‌شود.

مشاوره فروش

گروه تایگر همواره آماده کمک کردن و افزودن دانش افراد از طریق دادن اطلاعات دقیق و درست به آن ها است. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تماس با ما

با شماره 02141526000 تماس بگیرید

درساعات اداری پاسخگو شما هستیم

محصولات مرتبط

محصول به سبد خرید اضافه شد

درخواست شما ارسال شد

نیاز به راهنمایی دارید؟