2141526666

دستگاه کنترل دسترسی مدل T-38312

دستگاه کنترل دسترسی مدل T-38312 تایگر، با ظاهری زیبا و کاربرپسند، از به روزترین و کارآمدترین فناوری‌های روز دنیا پشتیبانی می‌کند. استفاده از سنسور اثر انگشت نوری با ظرفیت 3000 اسکن، ذخیره سازی 5000 کارت RFID و ظرفیت ثبت تردد 100000 رکورد، این دستگاه را به یکی از دستگاه‌های به‌روز و پرطرفدار، در حوزه تشخیص هویت کاربران و ثبت تردد آن‌ها تبدیل کرده است، همچنین این دستگاه در صورت نیاز کاربران قابلیت اتصال به Wi-Fi را دارد؛ که امکان اتصال دستگاه از طریق امواج و بدون نیاز به کابل شبکه را فراهم می‌کند. برای اتصال به نرم‌افزار اکسس کنترل نیز می‌توان از فلش داریوهای USB و پورت LAN تحت شبکه استفاده کرد.

برخی از ویژگی های دستگاه

ماژول وای فای

ماژول وای فای

کارت

کارت

شبکه LAN

شبکه LAN

اثر انگشت

اثر انگشت

چرا باید از این دستگاه استفاده کنید؟

دستگاه کنترل دسترسی مدل T-38312 تایگر، با درجه حفاظت فیزیکی IP64 در تمامی نقاط کشور در محیط‌های مسقف و به دور از بارش باران و باد قابل استفاده است، همچنین این دستگاه دارای سنسور اثر انگشت نوری، صفحه کلید لمسی و کارتخوان بدون تماس RFID برای تشخیص دقیق هویت و ثبت تردد است که می‌توان متناسب با شرایط محیط سازمان و کارکنان، از یکی از روش‌های ثبت تردد در این دستگاه بهره برد؛ این دستگاه همچنین ظرفیت ثبت ۳ هزار اثر انگشت و ۵ هزار کارت بدون تماس را دارد و یکی از پر طرفدارترین دستگاه‌های کنترل دسترسی تایگر است که می‌تواند با توجه به نیاز شما انتخاب بسیار مناسبی باشد.

نرم افزار دستگاه کنترل دسترسی

نرم افزار کنترل دسترسی (Access Control) تایگر، یک نرم افزار قدرتمند بوده که به منظور مدیریت در کنترل ورود و خروج افراد در زمان‌های متفاوت به مکان‌های ویژه و خاص مانند اتاق‌های سرور، انبارها و آزمایشگاه‌ها، مکان‌های امنیتی و سایر موارد مشابه طراحی و ارائه شده است. این نرم افزار دارای TimeZone بوده و می‌توانید بر اساس آن، برنامه ریزی کنید که هر شخص در چه ساعاتی وچه روزهایی، اجازه تردد به کدامیک از درگاه‌های یک سازمان را دارد. امکان استفاده از اپلیکیشن اکسس کنترل تایگر، از دیگر ویژگی های این نرم افزار است که قابلیت های فراوانی از جمله باز نمودن درب از راه دور به‌وسیله تلفن همراه را برای کاربران خود فراهم نموده است.

  • قابلیت گروه‌بندی افراد
  • رابط کاربری آسان و کاربر پسند
  • امکان تعریف دسترسی‌های ترکیبی
  • توانایی باز نمودن درب از طریق نرم‌افزار
  • قابلیت تعریف کارمندان به تعداد نامحدود
  • قابلیت صدور مجوز دسترسی به صورت فردی و گروهی
  • امکان مشاهده ترددها به صورت online و تهیه انواع گزارش
  • تنظیم زمان‌بندی به صورت یک قانون ترددی به فرد یا گروه خاص

چه کسانی باید از این دستگاه استفاده کنند؟

اگر برای کنترل تردد کارکنان خود به دنبال دستگاهی هستید که فناوری دقیقی در تشخیص هویت افراد در محیط‌های پرتردد و سازمان‌های بزرگ داشته باشد و می‌خواهید از آن در تمامی نقاط کشور استفاده کنید؛ دستگاه کنترل دسترسی مدل T-38312 تایگر برای شما مناسب خواهد بود.

مشاوره فروش

گروه تایگر همواره آماده کمک کردن و افزودن دانش افراد از طریق دادن اطلاعات دقیق و درست به آن ها است. برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تماس با ما

با شماره 02141526000 تماس بگیرید

درساعات اداری پاسخگو شما هستیم

محصولات مرتبط

محصول به سبد خرید اضافه شد

درخواست شما ارسال شد

نیاز به راهنمایی دارید؟